Bericht.>>> aanvulling

  • autisme.pagina.nl

    Beste forummers,

    Helaas blijkt het zo te zijn dat ook na een IP block,het TOCH nog mogelijk blijkt berichten te posten vanaf een zelfde IP adres. :?

    Ik heb hierover een spoed-email naar Startpagina zelf gestuurd om hier actie op te ondernemen.

    Verder zullen alle berichten van deze persoon opgeslagen worden in een database,aangezien sommige berichten erg dichtbij het Wetboek van Strafrecht aanliggen.

    Mijn excuses hiervoor,ik zal Startpagina verzoeken om uitgebreidere maatregelen,vanaf deze kant zijn de mogelijkheden benut.

    En voor Gaby: Trek het jezelf niet aan,dit heeft niets met jou te maken meid.

    Ron

    ps: Inmiddels keurig geholpen door Startpagina,vermoedelijk is het Probleem nu opgelost.

    Zo niet,dan zoeken we verder.

    Ron

  • carla van dewaal

    hallo ron.

    bedankt voor je bericht.

    groetjes carla

  • Gerda_H

    Gaby, ik ben het met Ron eens. Jij kunt er niks aan doen dat deze persoon zich niet weet te gedragen. En om hiermee een aanvaring te krijgen is niet zoveel voor nodig. Dat heb je waarschijnlijk ook wel kunnen merken gisteren. hihi.

    Ron,bedankt voor de stappen die je hebt ondernomen,en ik hoop dat het helpt.

    Groetjes Gerda

  • Daan

    ron…

    wellicht is het verstandigom de hele topic “spelen met lego” te verwijderen. Het bericht waar het allemaal om ging staat er nog steeds en verder doet de rest niet meer ter zake…

    groet Daan