vakantie

  • Clau

    Wie weet een leuk vakantie plekje voor ons voor eventueel volgend jaar. Wij zoeken iets met ruimte zodat onze zoon kan skelteren. Maar wel een overzichtelijke ruimte en het liefst afgesloten want hij loopt anders weg. Wij zijn al jaren op zoek naar een vakantie voor ons gezin maar komen er niet uit. Alle tips zijn dus van harte welkom.

    Groetjes Clau.

  • marijke

    Nou dan delen wij daarin mee. Want ook wij vinden het moeilijk om aan die criteria iets te vinden.

    Wij gaan komend jaar naar bakkeveen. Naar camping het hout. (driekwartier rijden van ons huis). We huren daar voor een week een bungalow tent. Op een overzichtelijk veldje met daar middenin een speeltuin met 1 in/uitgang. Het veldje ligt niet dichtbij zwembad etc. Dus ik hoop enigzins rustig. Niet te veel prikkels.

    De camping heeft superveel voorzieningen. We hopen dus dat dit DE vakantie is waarin we ons kunnen vinden.

    Maar het blijft moeilijk om iets te vinden op vakantie gebied.

    Hoe oud is jullie zoon??

  • Clau

    Bedankt voor je reaktie. Onze zoon is 11 jaar maar verstandelijk maar een jaar of 3. Heeft pdd-nos en verst.handicap. Een tent durf ik met hem al helemaal niet aan omdat hij ook woede aanvallen heeft en dan de hele tent zou slopen. Verder ben ik bang dat hij er ‘s nachts van door gaat. Wij gingen nooit op vakantie omdat we daar niemand een plezier mee doen maar mijn dochter van 8 wil wel heel graag een keer met z’n allen weg vandaar mijn vraag.

    Groetjes Clau.

  • marjolein

    Hoi,

    In de vakantietijd zijn er veel aanbiedingen bij zakenhotels ( weekendje weg

    .nl ) Wij deden dat vroeger met onze dochter. Vaak is er een zwembad/sauna enz en het is er superrustig. Zo'n camping met alle voorzieningen is leuk maar ook heel druk in de schoolvakantie's enne heel duur in die periode.

  • ammie

    http://www.dezwieseborg.nl/index.php?id=1

  • Radicaal links

    Met kameraadschappelijke groet.