Schooltijd ineens anders

  • Nikita

    Nee hoor er is tot op heden nog niets opgelost behalve dat het nog erger is geworden.

    Namelijk 5 weken per jaar zijn er proefwerk weken en dan is mijn zoon op 11:45 uit i.p.v. 14:20 dat zou beteken dat hij 2 !/2 uur moet zitten wachten en dat het in totaal 3 uur en een kwartier duurt voordat hij thuis is.

    Uiteraard de gemeente gebelt en alles doorgeven ook over de woensdagen en dat wij tijdens de aanvraag leerlingenvervoer deze info allemaal ook nog niet hadden.

    Nou ik moest alles maar op papier zetten of mailen.

    Ik zou dan afgelopen dinsdag terug gebelt worden,want het moest met eeen collega die er niet was besproken worden.

    Het werd genoteerd en dan zal men deze notitie morgen wel zien liggen en word ik terug gebelt.

    Gisteren dinsdag ben ik niet terug gebelt,dus vandaag zelf gebelt en dan is er weer niemand van het leerlingenvervoer aanwezig.

    Ach en het is vandaag weer woensdag dus mijn zoon zit weer te wachten anderhalf uur voordat hij gehaald word.

    Echt ik heb m'n buik d'r zo vol van,van dit gedoe,eigelijk ook al een reden om je kind niet op special onderwijs te doen en dan met namen voortgezet onderwijs want daar heb je schijnbaar met dit soort zaken te maken.

    Wat ik me wel afvraag wij kregen dat jaarrooster met de proefwerk weken die daar in staan pas op 6 september.

    Krijgen alle ouders dit zo laat en hebben ze dus eigelijk met hetzelfde probleem te maken?

    Wij hebben echt sterk het gevoel dat we de enige zijn,maar weten dit niet zeker?

  • anoniem

    Gaat dit over de Berg en boschschool?