"interview"

  • Susan

    Ik ga er over nadenken. Miran, mag dat via jouw mail?

  • miranda

    tuurlijk mogen alle antwoorden via mijn mail. Ik zal dan zorgen dat lonneke ze krijgt.

    Dus ook voor degene die de antwoorden liever niet hier wil neerzetten, maar mijn zusje toch wil helpen met haar werkstuk. Als je antwoorden kwijt wil, zet ze maar op de mail naar mij en dan mail ik het wel naar haar toe.

    groetjes Miranda

  • marco den Haan

    voor familie, met name vader en/of moeder:

    hoe uit diegene met autisme zich?

    Dit hangt ervan af. Het ene moment is er niets aan de hand en wordt alles op een normale manier gedaan , maar door 1 enkele opmerking( hou eens op, ruim je beker op,zet de tv maar uit)kan dit ontaarden in slaan met deuren en huilbuien.

    Als je met hem wilt praten over datgene wil hij alleen gelaten worden en is de bui met 10-15 minuten over en wordt er niet meer over gesproken, omdat dit weer kan omslaan in zo'n boze bui.

    Groeten

    Marco, vader van Matthijs, diagnose Asperger

  • juutje

    Oh hoe herkenbaar daarom is dit pb zo fijn dat er zoveel dingen zijn dat je denkt tjeemig dat is hier ook zo……….

    groetjes Juutje

    Mijn zus zegt altijd wil je gelijk hebben of het probleem oplossen, soms als ouder wil je gelijk hebben ( over die beker die weg moet) of het probleem oplossen (en dan zet je zelf die beker effe weg) en als je dat met logica doet en dit herhaald met je kind gaat ie vanzelf die beker zelf opruimen………..hier zeggen we nog wel eens ach hij protesteerd wel ( en mag het als je aan het puberen bent met autisme) maar hij doet het wel… :-) en daar gaat het om toch…….

    groetjes Juutje

  • annemieke

    Hoi Eline,

    Ik zag je er toevallig tussenstaan en ik dacht laat ik eens even reageren.

    Heb je toevallig al de foto's gezien van het weekendje Duinrell bij Meetpoint for Kids

    Het is heel erg goed gegaan.

    Volgende maand komt er een jonger groepje bij.

    In de leeftijd van Sander.

    Ik was dat weekend bij een symposium van balans in Breda met Jacqueline die van Duinrell af moest komen. Jacqueline was erg enthousiast hoe het verliep.

    Als je dit leest zou ik eens even op de site kijken naar de foto's.

    Ikzelf ben te vinden bij de foto's van Meerdal en Beekse Bergen of vakantiemidweek

    vaak degene met dat blonde staartje.

    groetjes Annemieke