off topic......

  • Kay

    Haar kan blond zijn, een cowboyhoed zet je op je hoofd en op je hoofd zitten meestal haren. allemaal verbanden.:D en nu niet beginnen over dat paarden ook haren hebben want dan is dit asperger onderdetafelgeklets niets meer waard.;)

  • Daan

    wat dacht jij te lezen dan??? enneh het is ook al laat, dus het lezen zal wel wat moeilijker gaan

  • Susan

    Tja nu denk jij natuurlijk dat je het laatste woord hebt…..

  • Susan

    Ik had de "auti's niet gezien, alleen maar de autimamsen:o

  • Susan

    Het is hier intussen wel weer gezellig, bijna net zo als het hier altijd was!

    Applaus voor Daan!

  • Daan

    bedankt suus, maar het had niet gehoeven hoor….

    ik heb de afgelopen twee jaar veel gehad aan dit pb en ben daar dankbaar voor.

    en als persoon zit ik nou eenmaal zo in elkaar… ik kan slecht tegen onrecht en probeer altijd overal het positieve in te zien…. vandaar dat ik heb geprobeerd de aandacht van een ander topic af te halen

    groetjes Daan

  • Gerda_H

    Dat is dan nog goedkoop. Mijn zus betaald €90.=

    Groetjes Gerda

  • Susan

    Dat is wel gelukt dacht ik zo;)

  • Gerda_H

    Ik ben het helemaal met je eens. Susan. De moderator zal dit misschien verstaan onder msn en,maar dit is leuker dan de vorige topics toch?Zo kan je nog eens lachen door je tranen heen. :D

    Groetjes Gerda

  • judith

    tja en de hele hele gebeuren om de vorige teksten is hierbij of toppic vergeten………of toppic…………….goed ik ga lekker slapen en ik zie morgen nog wel of ik hier nog kom off topic onder die twee woorden kunnen zoveel dingen onder het tapijt geveegd worden…………….sorry hoor maar dat is mijn misschien burgerlijke ogen absoluut hypocriet……………….ik ga off en on topic dus ook maar eens pleite misschien hou ik het langer vol als andere………

    toedeledokie………..