sorry

  • judith

    Sorry dat ik misschien een beetje niet leuk over kom in mijn berichten hiervoor maar ik heb met sommige al eerder geroepen ( al een jaar of twee) dat er IETS moet veranderen hier en komt er dan een poll of het wel of niet besloten moet worden dit pb dan is iedereen op 2 procent tegen………….echt ik snap het niet meer hoor ik heb die vervelende personen nou al een jaar of vier denk ik meegemaakt en er wordt niets aan gedaan, ze mogen ventileren wat ze willen en onschuldige off topic zaken worden weg gehaald……….ik kijk het nog effe aan maar als de boel hier niet structureel veranderd haak ik ook echt af er is tenslotte nog een leuk alternatief……..minder druk maar geen excessen zoals hier……beheerders voel je niet te hard aangevallen want ik heb het ook over de tijd voor jullie ………..de sfeer wordt hier op dit moment alleen maar minder

    gr Juutje

  • Daan

    ik snap je helemaal hoor juut en neem het je ook niet kwalijk… ben het met je eens dat sommige dingen anders kunnen en misschien wel moeten… maar ja…… wie zijn wij he???

    twee (grijze) blonde mutsen waarschijnlijk

    groet Daan

  • judith

    ja Muts wie zijn wij om dingen te regelen? en dat grijs of blond hou ik maar in het midden :-) groetjes Juutje

  • Daan

    tja…. zal de leeftijd zijn……

    haha