sinterklaas

  • marina

    ja ja die komt weer inzicht ja en wat moet je ze weer kopen.hebben al zoveel.

    en ik hoop dat niet iedereen zich aangevallen voelt want ik weet dat de meeste het niet breed zullen hebben. maar ze gebruiken hier best veel de game boy advance dus heb ik hun gevraagd of ze de nintendo ds wilde maar dat ze dan ook maar 1 kado kregen en dat was dat was goed elk 1 nintendo ds.maarja 300 euro is toch veel geld via ebay heb ik ze nu 70 euro goedkoper en met speciale folie erover dat er geen krassen ontstaan dus eigenlijk 90 euro voordliger want die folies kosten ook snel 10 euro perstuk.

    oma haar geld een paar spelletjes en voor de andere ben ik nog zoekende maar komt goed.dus weinig denkwerk dit jaar ben ik echt blij om.

    groeten marina

  • Tukkergirl

    marina heb je ook al op marktplaats gekeken of bij een outletstore

  • carla uit amsterdam

    Hoi Marina

    Er bestaat een mogelijkheid om een kaartje te kopen voor de DS met een geheugenchip erin. Kost 70 euro….maar dan kun je alle spellen van het internet afhalen. Je kunt dit niet bij de speelgoed winkel kopen . Het is best duur maar de spellen zijn ook best prijzig.

    Groetjes Carla uit Amsterdam

  • marijke

    Ja ook ik ben al bezig om wat kadootjes bij elkaar te scharen.

    Ik ben van plan om ‘bewust’ kadootjes te kopen. Even letten op de prijs. Het aantal kadootjes, hebben ze het nodig of ik denk dat ze er echt mee zullen spelen. Etc.

    Ik wil dit jaar maar een paar kadootjes. Dus niet zo'n hele zak vol. Het duurt dan gewoon te lang. Dat is een te grote spanningsboog. Niet leuk dus. Niet doen dus. Maar ook qua budget. Het lijkt mij leuk om niet al te dure kadootjes te kopen. Ze moeten hun genoegen er maar meenemen. Het leven wordt al duur genoeg. En ze zijn pas 3 en 5. Ze hebben er nog geen weet van. Maar mijn portemonnee wel!!

    Dus ga ik dit jaar heerlijk op jacht. Zodat we aan alle kanten een super sinterklaas zullen beleven.

  • marina

    hoi

    ik hoef geen nintendo ds meer wabnt die heb ik al en spellen jahoor betaaal ik echt niet volle mep voor kijk rond op internet ebay marktplaats.

    dus.ik heb met de nintendos al geld uitgespaard.

    ik kijk altijd op marktplaats.heb nu een toogkast gekocht voor 150 euro net als nieuw dus let echt wel op de kleintjes

    groeten marina

  • judith

    Ben in de gelukkig omstandigheid dat we geen gelovige meer in huis hebben dus ik denk dat het dit en de komende paar jaar weer alleen maar kerst wordt……..( het was altijd of of en niet en en…verder trek ik me het niet aan want anderen allemaal doen ( twee jaar terug kregen er kids bij de jongste in de klas de nwst playstation……) echt daar doe ik niet aan mee hoor met dat soort fratsen, dat zijn dezelfde blagen die straks op hun 16de een brommer krijgen van pa en ma…….

    Maar goed sinterklaas dus denk dat je beter idd 1 iets “duurders” kan kopen dan tig van die kleine dingen waar ze toch niks mee doen……en dat duurders is natuurlijk ook goedkoper verkrijgbaar op marktplaats of zo……

    groetjes Juutje

    oh en echt ik ben blij dat de jongste van zijn geloof af is hoevaak ik niet vergeten was in de schoen te doen….en dan smoesje verzinnen van Job hoe laat is het oh pas 8 uur piet is nu nog in een andere wijk aan het bezorgen…..kijk over een uurtje maar weer… :-)

  • hadassah

    Mijn zoon weet ook nu voor het 2e jaar hoe het zit met sinterklaas, maar als het november word dan zegt hij ik wil wel meedoen met het sinterklaasfeest,(kan geen smilies vinden maar met een brede lach

    dus)tja…hij vind het veels te leuk, we vieren het met de buurt , hij krijgt dus 2 kadootjes, 1 bij de buurtsint en 1 bij de schoen en verder bij zijn vader nog.

    Maar heb hier geen playstation, nintendo,game boy, computers(behalve de mijne..en die gebruik ik ( af en toe)geen tv en zo min mogelijk plastic speelgoed….dus is eenvoudig..

    een leuk cooperatief spel( bevordert de samenwerking) of creatieve spullen…..gelukkig vind mijn zoon dat ook nog es hartstikke leuk.

    groetjes hadassah

  • truus

    hier is sinterklaas feest altijd feest met de hele familie. Bergen kadoo's, ook van de rest van de familie, en ook van ons.

    Van mij hoeft het niet zo groot, en ze krijgen net teveel

    Met de hele familie sinterklaas vieren vindt ik hardstike leuk, alleen er zijn teveel kado's, duurt net te lang.

    R gelooft nietm eer in de sint, hij weet dat het een speletje is van de grote mensen voor de kleine kinderen, voor hem verandert er niks, blijft kado's krijgen. Alleen mag hij nu ook kado's kopen, en dat is ook erg leuk. Ben alleen bang dat als ie sint ziet, hij dus zegt dat ie nep is, dat R om de sint gaat kijken en turen of ie echt wel nep is, want spannend blijft het wel.

    Heb er nu al zin in. Gaan binnenkort naar duitsland, waar speelgoed veel goedkoper is

    truus

  • ammie

    :D dubbele punt D