weekendje de hort op

  • marijke

    Hoi allemaal,

    morgen is het zover, we gaan een weekendje weg. In de zomervakantie ben ik samen met mijn man naar barcelona geweest. Even zonder kinderen, zonder zorgen. Maar nu hebben we toch besloten om ook even met ons viertjes een weekendje weg te gaan. En in de herfst vind ik op vakantie altijd heerlijk! Lekker het bos in. Slenteren. Gordijntjes dicht. Kacheltje aan. Spelletjes doen. Saamhorigheid.

    We gaan naar Drenthe. Mijn man heeft geboekt! En dat had hij nog nooit gedaan. Hij is wat dat betreft een echte man. Normaal moet ik dat soort dingen allemaal doen. Ik weet niet of ik reclame mag maken. Maar we gaan naar het hof van saksen. En ik ben heeeeeeel benieuwd.

    Oudste zoon (adhd en pdd) weet ervan af. En hij denkt dat we naar de camping gaan. Vakantie staat synoniem aan camping. Echt ff een uitje. Fijn.

    Ik wens iedereen van het prikbord een heerlijk weekend toe. Including myself ;-).

  • ammie

    Geniet ervan………..Hof van Saksen is hartstikke nieuw en schijnt erg mooi te zijn!

    Hoop dat het je zoon niet teleursteld dat het niet de camping wordt:D

    Fijn weekend!

  • Caline

    Ik wens je een heel fijn weekend toe. Geniet er lekker van.

  • sandra

    Heel veel plezier,wij gaan hier een weekje met kerst naar toe.

    Gr.Sandra

  • inge

    een heel fijn weekend het weer blijft mooi dus lekker genieten

    groetjes inge

  • Nicole_1

    Oh, lijkt me heerlijk zo'n weekendje weg; vooral over hoe je het omschrijft…

    Hoop dat het ook zo uitkomt; geniet ervan.

    Groetjes,

    Nicole

  • Susan

    Heel veel plezier in het Drentsche land!

  • manuel

    hof van saksen ben ik nog niet geweest maar is hier vlakbij. ik heb de huisjes wel van afstand gezien en het ziet er fantasties uit. heel veel plezier gewenst.

    enkele atrakties in de buurt die aan te raden zijn

    boomkroonpad. is een soort brug door de toppen van de bomen erg leuk voor kinderen.

    dierenpark emmen

    kabouterland exloo

    speelstad oranje in oranje (richting beilen)

    veenpark bargercompascuum

    kijk eerst even voor openingstijden. sommige kunnen al winterstop hebben

    gr manuel

  • Susan

    http://www.staatsbosbeheer.nl/doen/dagjeuit/bezoekerscentra/details.asp?LOC_ID=114

    www.dierenparkemmen.nl

    Veel plezier in elk geval en misschien komen we elkaar zaterdag nog ergens tegen;)

  • manuel

    let wel op de n34 worden volop werkzaamheden gebezigt. dit betekend dat bij borger, gasselte en gieten veel omleidingen zijn en er zijn niet altijd aansluitingen aan de n34.

    ook staan er nieuw soort flitspalen aan de weg waar hof van saksen aan ligt. deze zijn bijna niet te herkennen, flitsen niet en sturen de bekeuring digitaal door en heb je maandag morgen al op de mat liggen. even oppassen dus

    gr manuel