verhaal

  • jack de lepper

    Autisme elkendag gevecht

    waarom ik waarom zo moeilijk gehandicapt

    waarom hebben moeillijk contact met anderen

    alleeen op de flat alleen wakker worden het huishoudn doen 40 uur werken in de plantsoenen Gescheiden dubbel verwerking om dat twee super lieve kinjes uitgekomen zijn Waarom straffen ze mijn dat ik alleen verder moet moet mengen tussen de mensen ik zou zo graag met lotgenoten willen kennis maken die dit verdriet ongelukkig zijn kenmerk van autisme.Het is zelf zo hoog opgelopen dat ik hardkloppingen ik wordt in een hoeke gedrukt door de maatschappij.Terwel ik getrouwd was wis niemand dat ik pdd-nos had en al mijn vrienden hebben mijn laten zitten omdat ik gehandicapt was ik zou graag weer gelukkig wilen worden een nieuwe vrindin ook pdd-nos heeft soms is het leven bikkelhard kan ik alleen maar dromen wat ik heb geschreven en nooit werkelijkheid word uw kunt reactie sturen naar jackvoortuin@live.nl groetjes jack

  • truus

    oef aack, als ik dit zo lees heeft de maatschappij je kei en kei hard laten vallen, voor wie je ‘vrienden’ waren enzo.

    leven is kei hard, daar krijg jij nu ook mee te maken. Zorg dta je zelf eerst weer gelukkig wordt. dan pas weer mt neiuw e relatie beginnen. Geluk hangt niet af van het hebben van een relatie maar over hoe jij in je vel zit. zorg dat je weer gelukkig wordt.

    “je mag me ook haten, ik ben wie ik ben, dit is mijn wereld dit is mijn stem”.

    houd dat voor ogen