marijke(ot)

  • sandra

    Hoe was hof van saksen,hebben jullie genoten?

    Gr.Sandra(die met kerst hier naar toe gaat)

  • marijke

    Hoi Sandra!

    Jazeker we hebben erg genoten.

    Op de website konden we niet veel foto's vinden van het park. Dus was het wat afwachten.

    Ik weet niet in wat voor huisje jullie zitten. Maar wij hadden zo'n boerderijtje(goh klinkt duur) met rieten dak. Kinderbungalow. Het huisje was echt prachtig!!!!!

    Daar kan centerparcs niet aan tippen. De havezate (hoofdgebouw) was ook erg mooi. Maar ik miste de warmte (of de burgelijkheid) hierin. Het was allemaal strak, design en duure materialen. We voelden ons hier niet altijd thuis. Ik had het gevoel dat we op zijn minst in gaastra jassen en state of the art shirten omlopen moesten. Ik denk dat de meeste mensen die dit resort boeken. Boven modaal verdienen.

    Het zwembad was prachtig. Geen felle kleuren. Maar zwart en wit en zilverkleur. Ook zeer geschikt voor jonge kinderen.

    Het park verder is zeer netjes. Een leuk pondje over het meer. Ook de overdekte speeltuin is leuk. Maar onze kinderen waren wat te klein voor de apekooi. (3 en 5 jr) De klimafstanden waren iets te hoog.

    Het komt nu wat negatief over. Maar dat is zo niet bedoeld hoor. Wij hebben ons goed vermaakt. Verwacht alleen geen centerparcs gebeuren.

    Weten jullie al in welk huisje jullie komen?

  • sandra

    Hoi,

    Wij hebben een 4 persoons boerderij met hotelservice.

    Dus echt een keer luxe hahaha.

    Toen ik reserveerde vroeg ik of ze mij op tijd konden bellen voor het bung nr,dit omdat ik vantevoren altijd een picto boekje maak voor mijn zoontje zodat hij zich kan voorbereiden.

    Was geen enkel probleem,ook wilde we een fiets boeken met fietskar,hij kan niet zover lopen,normaal zitten die fietskarren vast maar we krijgen materiaal om de kar los te koppelen zodat we geen wandelwagen of rolstoel hoeven mee te nemen.

    Dus op voorhand hebben we eigenlijk al een heel goed gevoel bij dit park door de gastvriendelijkheid

    Ook mogen we zijn eigen eten en bordje mee nemen naar het restaurant ed.

    Heb er dus echt zin in.

    Gr.Sandra