Wasmachine

  • Claudia Mv M en D

    Mijn zoon van 2 jaar en 8 maanden is helemaal geopsedeerd van de wasmachine.

    Hij heeft er altijd over en als hij een vlekje of een nat plekje op zijn kleding dan haalt hij zijn schouders op en zegt moet in wasmachine.

    Nou durft hij wel in de buurt te komen maar zodra ik hem aanzet zet hij een paar stappen achteruit en zodra hij gaat centruficeren dan raakt hij in paniek.

    Maar hij heeft het er heel de dag over en als hij er 1 ziet in winkel of peuterspeelzaal dan gaat hij helemaal uit zijn dak.

    Nu zeggen ze dat ook een teken van autisme is maar dan ben je er toch niet bang voor.

    Ps ik heb gisteren weer een nieuwe stofzuiger gekocht want de vorige van 9 maanden heeft hij gesloopt was ook helemaal gek op de stofzuiger. Ik kon niet stofzuigen met hem in de buurt want dan wou hij het doen maar dat is langzaam weer over gegaan.

    Mvg Claudia

  • judith

    Oh heel herkenbaar de oudste was als de dood voor de wasmachine…als we bij mij moeder kwamen ( open keuken en de wasmachine stond daar) wou ie alleen naar binnen als dat ding uit was……..en het gaat over hoor :-)

    groetjes Judith

  • Can

    Nee niet met de wasmachine maar wel met andere dingen die lawaai maken of kunnen maken.

    Zo wil de oudste niet mee op kraambezoek vanmiddag want stel je voor dat de baby gaat huilen:D

    groetjes

    Can

  • mama van Mika

    Mijn kind word helemaal panies van een grasmaaier………. en de beslagmixer.