intervieuw

  • danielle

    hallo allemaal,

    dadelijk komt Lydia van der Weide tekstschrijver/journalist om bij mij een interview af te nemen over het syndroom van asperger bij jonge vrouwen

    pff ben wel zenuwachtig :D maar vind het wel fijn dat dadelijk door mijn artikel mensen meer over asperger afweten, dus dat is wel een fijn gevoel. het artikel komt overigens in de ViVa. ik laat jullie wel weten wanneer het erin komt te staan :D

    groetjes Danielle

  • Kay

    Hoi Danielle.

    Leuk dat je zoiets wil doen zeg.

    Maar pas alsjeblieft op met wat je zegt! In de media zijn ze vaak meer uit op sensatie dan dat zij meer bekendheid over iets willen.

    Ik heb ook een keer zoiets gedaan maar dat werd een complete ramp. Alle positieve dingen die ik vertelde werden eruit gelaten en de negatieve dingen werden heel erg overdreven.:(

    Gelukkig kon ik het nog een “beetje” rechtzetten allemaal. Het leek echt net propaganda om mensen met autisme autisme als zielig en nutteloos neer te zetten Dus ik zou zeker vragen of je het artikel eerst mag zien voordat het gepubliceerd word!

    Maar je bent een heel mooi voorbeeld.;)

    Hou je ons op de hoogte?

    Groetjes Kay

  • Carla uit Amsterdam

    Spannend !!!!!!!

    Ik ben heel benieuwd hoe het verhaal eruit komt te zien.Laat het ons weten en dan kopen we allemaal de Viva.

    Carla uit Amsterdam

  • danielle

    dankjewel allemaal :)

    het intervieuw is heel goed gegaan, en heeft iets meer dan 2 uur geduurd. binnenkort krijg ik het intervieuw te zien en kijken we of het zo goed is of dat er nog iets aan verandert moet worden.

    ook heeft Lydia al meer artikelen over autisme geschreven die ik gelezen heb, deze waren ook allemaal heel goed

    groetjes Danielle

  • ammie

    VIVA is mijn lijfblad……dus lees ik je vast! Leuk hoor….een beroemdheid in ons midden.:D

  • Ingrid

    Leuk Danielle, mijn zus is lid van de viva, dus ik krijg altijd de oude, maar als jij erin staat koop ik hem gewoon. Je kan duidelijk vertellen hoe bij jou asperger in elkaar zit, dus ik denk dat het een goed verhaal wordt! :)

    Over een paar weken hoop ik je (en Kay) te verblijden met een dvd'tje met de ruwe montage van jou en Kay en 2 anderen.

    Groetjes Ingrid

  • danielle

    haha leuk Ingrid :D ben heeeeel benieuwd!!!

    groetjes Danielle

  • Can

    Wat leuk zeg:)

    Gefeliciteerd

    groetjes

    Can