AnonymousMitch dit is crossposting ofwel op meerdere pagina's plaats je hetzelfde bericht dat mag volgens mij niet ook op antipsychiatrie.startpagina.nl en de psychiater.startpagina.nl staat hetzelfde bericht…..knippen en plakken doe je op de Kleuterschool………..
Judith
Als er dingen gebeuren in de psychiatrie die facistuide vormen aanneemt mag dat best op meerdere borden bekend worden.
En het maakt niet uit dat ik regeer op een topic van een decennium geleden want dit speelt nog steeds 12 jaar na dato.
Juist waar mensen op een prikbord komen met een verhoogde kans op psychiatrie opname moet dit bekend zijn.
Jij zal wel nog nooit een psychiatrie opname gehad hebben en dat is iets waaarvan ik hoop voor jouw en vele andere dat dit ook nooit nodig is.
Ook zelfs als je zou behoren tot de gekken waarvan er meer nooit bij de GGZ en hulpverlening komt dan wel.
Ik heb de psychiatrie al wel van binnen gezien als kind tussen 10 en 12 jaar
En paar jaar terug gedurende een week.
Als de situatie te hoog oploopt en psychose ontstaat.
Maar ik weet IBS aanvraag 6 x tot nu toe tussen 2007 en 2018 tot nu toe
ongegrond te verklaren. Want je kunt niet zomaar mensen vastzetten zonder dat er
sprake is van crimeneel gedrag. Daarom krijgt de IBS de cliënt ook gratis advocaat
erbij die de wetgeving toets. Als een crimeneel voor de rechtbank komt word okk
door een advocaat getoetst of alles klopt.
Want ook daar gaat dingen fout.
Zo is er pas een bushcrafter waarmee ik opgetrokken heb
in het verleden valselijk beschuldigd en veroordeeld tot 12 jaar
Maar er is hoger beroep aangetekend. Jb ken ik dus persoonlijk
NU uitzoeken van wie de andere DNA sporen zijn die is aangetroffen
Maar wat ik dus on topic wil zeggen dat is :
Het is maar goed dat er nog advocaten zijn want anders was de psychiatrie
al lang en breed vernietingskampen.
Maa ja in discussies en gespreksonderwerpen is verwijzen naar de holocaust
En de fout van de jaren 30 en 40 wat nooit mag. Want met zulke vergelijkingen
moet je niet aankomen is de bekende tegen reactie. Terwijl veel dingen wel het begin zijn en ook al veel dingen al verder zijn dan alleen het begin punt er af.
Dat ik daar in gespreksonderwerpen niet naar mag noemen
Daarmee hunkeren er vele naar het fascisme van de jaren 30 en 40
Dat junkeren naar de holocaust en fascisme van de jaren 30 en 40 word ook nog eens bevestigd als je iemand die ons waarschuw aanvalt onder het mom van cross posten en roept dat het domweg een Adult kleuter is dat loopt te knippen en plakken.
Maar de waarheid en vormen van holocaust praktijken en het fascisme mag weer niet genoemd worden.
Zelfs niet op borden waar de kans groter is dat mensen in de psychiatrie terecht komen
Daarmee hunker jij ontzettend naar de holocaust en het fascisme van de jaren 30 en 40.
Maar dat zeggen weinig mensen hardop.
En weet je die tijd is klaar dat mensen zelfs uitgesloten worden van rechten
hulp en erger nog mensen met autisten worden uitgesloten en gemarginaliseerd
worden door de lotgenoten van autisme zelf.
Was dat niet net zo iets mensen van fee joodseraad die de Duitsers mee hielpen
om hun eigen joden te verraden en aan de moffen over te leveren.
Ja het begin is hier op het prikbord al bezig en als dat niet genoemd mag worden
dan word er gehunkert naar naar deze fascistische praktijken waar zelfs joden hun
hun eigen geloofsgenoten hadden verraden en aan de moffen hadden overgeleverd
Met kameraadschappelijke groet.