Dromen komen uit:-D (nou ja bijna dan)

• Susan

Zoals bij de meesten bekend werk ik op een reïntegratieboerderij van de sociale werkvoorziening waar ik in dienst ben. Ik ben hier begonnen nadat ik ruim een half jaar ziek ben geweest. (depressief, zelfmoordneigingen enz enz)

Hoewel ik het er ontzettend naar mijn zin heb, vooral doordat ik fijne collega's en werkleiding heb kijk ik toch wel erg naar het eind van deze periode uit. Dit is morgen.

Mijn takenpakket was heel breed, maar het was niet het werk wat ik graag zou willen en mijn “zwakke” punten werden voortdurend aangesproken. Het doel was uren opbouwen en kijken waar ik toe in staat ben.

Nu is duidelijk waar mijn sterke kanten liggen en waar ik het beste op mijn plek zal zijn. Ik word aangemeld voor een traject binnen de GGZ en ga ontslag nemen bij de SW.

Het is geen regulier werk, maar ik moet het inkopen met een PGB. Binnen de GGZ ga ik administratief werk doen (ik heb MEAO gedaan). Precieze details weet ik nog niet.

Werken binnen de GGZ wil ik al zoooo ontzettend lang en het lijkt echt of een droom werkelijkheid wordt.

11 januari heb ik een intakegesprek hiervoor, maar het kan pas echt starten als ik én een PGB toegewezen heb gekregen en de WAJONG eindelijk eens rond is.

Er is ook sprake van geweest dat ik een cursus medische terminologie mocht gaan doen, maar omdat ik ontslag neem, wil de SW deze opleiding niet betalen. Het is financieel wel haalbaar, dus ik overweeg om hem zelf te gaan betalen.

Susan

31 PDD-nos

• sassie

Goed zo!!!!! Zet hem op en ik duim voor je dat je je PGB krijgt!!!!

Groetjes Sassie

• Susan

Dank je. Alles lijkt ineens te lukken, dus dit komt ook wel goed.

• marco den Haan

Hoi Susan

Veel succes

Groeten en fijne kerst

Marco

Vader van Matthijs ( 8.5 jr, Asperger

• carla van dewaal

hallo susan.

fijn dat je werk krijgt waar je intresse ligt.

maar houw er wel rekening mee.

dat aan vragen voor een pgb lang kan duren.

soms wel twee tot drie maanden.

ik weet niet of je het zelf aanvraagt.

of dat iemand je er mee helpt.

bv MEE.

Dan kunnen zij op het formulier spoed zetten.

groetjes carla

• marijke

Dus 2008 beloofd voor jou een hele omkerening! In positieve zin! Super! Fijne kerst.

• Sylvia

Hi Susan,

Van harte gefeliciteerd ! Super voor je, jouw nieuwe jaar begint in ieder geval goed… Succes met alles en fijne Feestdagen.

Grtz, Sylvia

• Susan

Mijn consulente van de SW vraagt een PGB voor me aan.

Ik denk wel dat ze er spoed achter zet, want miv februari heeft zij een andere baan.

Voorlopig heb ik dus vakantie. Weer een tijdje doen en laten wat ik zelf wil. Het grote verschil met een jaar geleden is dat het nu niet zo uitzichtloos is, maar ik gewoon zeker weet dat alles op zijn pootjes terechtkomt.

En eerlijk gezegd ben ik wel aan vakantie toe. Ik heb het ongelooflijk naar mijn zin gehad de laatste 5 maanden, maar het was niet altijd even makkelijk.

Maar het doel is behaald. Voorlopig kom ik op een voor mij goede plek en wie weet wat er daarna allemaal komt.

Al met al heb ik ongelooflijk veel zin in de volgende stap en in vakantie:D

• Susan

Pff. het lijkt wel of nu pas begint door te dringen wat er allemaal echt gaat gebeuren en wat er de laatste tijd allemaal gebeurd is.

Ongelooflijk veel en ongelooflijk heftig.

Ik ben blij met wat er allemaal aankomt, maar ik had het laatste jaar liever overgeslagen :(

Het afscheid was raar en ik liep er nogal met mijn ziel onder de arm. Het is klaar, einde, op naar de volgende stap, maar eerst dit even laten bezinken…

• Caline

Je hebt nu wel alle tijd om het te laten bezinken Susan (mits je vakantie hebt). Op naar de volgende stap. Ik ben er zeker van dat alles goed zal verlopen.

Groetjes,

Caline