Zoals bij de meesten bekend werk ik op een reïntegratieboerderij van de sociale werkvoorziening waar ik in dienst ben. Ik ben hier begonnen nadat ik ruim een half jaar ziek ben geweest. (depressief, zelfmoordneigingen enz enz)
Hoewel ik het er ontzettend naar mijn zin heb, vooral doordat ik fijne collega's en werkleiding heb kijk ik toch wel erg naar het eind van deze periode uit. Dit is morgen.
Mijn takenpakket was heel breed, maar het was niet het werk wat ik graag zou willen en mijn “zwakke” punten werden voortdurend aangesproken. Het doel was uren opbouwen en kijken waar ik toe in staat ben.
Nu is duidelijk waar mijn sterke kanten liggen en waar ik het beste op mijn plek zal zijn. Ik word aangemeld voor een traject binnen de GGZ en ga ontslag nemen bij de SW.
Het is geen regulier werk, maar ik moet het inkopen met een PGB. Binnen de GGZ ga ik administratief werk doen (ik heb MEAO gedaan). Precieze details weet ik nog niet.
Werken binnen de GGZ wil ik al zoooo ontzettend lang en het lijkt echt of een droom werkelijkheid wordt.
11 januari heb ik een intakegesprek hiervoor, maar het kan pas echt starten als ik én een PGB toegewezen heb gekregen en de WAJONG eindelijk eens rond is.
Er is ook sprake van geweest dat ik een cursus medische terminologie mocht gaan doen, maar omdat ik ontslag neem, wil de SW deze opleiding niet betalen. Het is financieel wel haalbaar, dus ik overweeg om hem zelf te gaan betalen.
Susan
31 PDD-nos