thuisbegeleiding

• D. van de Pavert

Ik biedt ondersteunende en activerende begeleiding in de thuissituatie en in de klas aan voor kinderen met een beperking op wat voor een manier dan ook. Ter ontlasting van ouders. Anders dan in vele instellingen kijk ik naar het individu en naar wat het gezin wil. In samenwerking en in overleg met ouders kijken naar welke hulp gewenst is. Ieder kind is anders dus ieder kind heeft een andere manier van benadering nodig.

Ik ben een jonge vrouw van 24 jaar. Ben opgeleidt als creatief therapeut beeldend en volg momenteel de universitaire opleiding pedagogiek. Ik heb wat ervaring in de zorg namelijk als groepsleider, activiteitenbegeleider in kinder- en jeugdpsychiatrie en ouderenpsychiatrie. Sinds bijna 2 jaar heb ik een eenmanszaak en ontlast ik ouders of leerkrachten op wat voor manier zij zelf willen. Soms houdt dat in een specifieke dagstructuur ontwikkelen voor kind en ouders, soms houdt dat in een oppas met wat extra's, soms houdt dat in het wassen en verzorgen van kinderen. Woont u in of rondom Amersfoort (half uur reistijd is prima) dan kunt u contact opnemen. Eventueel heb ik recensies over mijn werk.

Met vriendelijke groet,

Darja van de Pavert

• judith

Hoi je kunt het beste dit stukje plaatsen op de paginamarkt rechts naast dit bericht bij het kopje BIJ DEZE PAGINA

groetjes Judith