Hallo,
Het is de laatste tijd druk geweest hier bij mij. Mijn zus is meer dan een maand terug bevallen van een tweeling, jongens. (die wel bijna een maand in het ziekenhuis zijn moeten blijven). Ik heb ze nog steeds niet gezien, maar ik zie ze straks voor het eerst. Ben wel benieuwd.
Ik ben sinds meer dan 2 weken ziek. Sinusitis, en nu ook een abces aan een tand. Ondanks de antibiotica kuur, doet het nog pijn. Zal volgende week dus nog maar eens naar de huisarts gaan.
Bij spanning en stress heb ik nog altijd enorm veel problemen. Hoe er het best mee omgaan? Hoe ervoor zorgen dat ik er niet onder door geraak?
Bij zo'n momenten baal ik van mijn autisme. Want ik merk dan des te meer hoe anders ik ben dan de anderen, hoe moeilijker ik het heb, ik wordt geconfronteerd met mijn tekortkomingen (geen werk, geen gezin, nog thuis wonend).
Tja, de feestdagen zijn altijd een moeilijke periode geweest voor mij. En nu is het niet anders. Mijn ouders zeggen me wel dat als het me morgen avond te veel wordt, dat ik mij mag terug trekken. Maar ik ben altijd bang van de reactie van de anderen. En dan de vragen die ze zullen stellen: Waarom blijf je niet bij ons? Zie je ons niet graag?…
Ik zal blij zijn als Kerstmis voorbij is. Met Nieuwjaar doe ik toch niks speciaals, gewoon de avond voor de TV hangen.
Liefs,
Caline, oververmoeid