kleurwedstrijd

• marijke

Hallo iedereen,

ik wilde toch nog even vertellen dat onze zoon (pdd/adhd), vorige week een kleurwedstrijd heeft gewonnen!

Van de supermarkt, poiesz.

Ze konden een tekening van een kerstbal in kleuren.

Nou ja je raad het vast al. Het rendier en de kerstman waren kompleet groen. Maar ach… het was toch echt de mooiste!!! :-)

Hij mocht in de loop vd week komen om het kadootje op te halen. De volgende dag na schooltijd (hij zit op het mod) naar de winkel. Hij was zooooo trots! Zijn ogen straalden. Hij was echt superblij. Want HIJ had gewonnen!

Hij kreeg een kadootje van lego.

Onderweg in de auto naar huis, melde hij toch even dat hij het kadootje niet leuk vond. En zijn jongere broertje mocht het kadootje wel hebben.

Jammer dat het hem niet kon bekoren.

Maar wel super dat hij zo ontzettend blij was om te horen dat HIJ gewonnen had. Dat snuitje van hem maakte mijn dag absoluut goed!

Ik als trotse mama wilde dat toch echt even aan jullie kwijt!;-8

• sassie

hartstikke leuk!!!! Heerlijk zo'n trots koppie he! Herkenbaar van dat weggeven van ietsb dat ie niet hoeft……ik krijg van mijn kind wel zijn vitaminepil toegestopt onder het mom van: “dat is jouw beloning omdat je zoooooo lief voor mij bent”…….

Sassie

• marijke

Hahahaha das wel lachen!!!;-D

• ammie

Geweldige verhalen….allebei:D

• Carla uit Amsterdam

Helemaal top !!!

Mijn zoon heeft ook eens een tekenwedstrijd gewonnen bij de AH en je ziet hoe goed het is voor hun zelfvertrouwen. Het is al een aantal jaren geleden maar vergeten doen ze het nooit.

Dus koesteren zo'n moment en mocht het eens een keertje niet zo goed gaan dan kan je altijd tegen hem zeggen dat hij toch maar mooi de kleurwedstrijd heeft gewonnen en dat hij de beste was van alle kinderen !!!!!!

Carla uit Amsterdam

• truus

geweldig, groeien ze zo van, kan je de lampen uit doen, zo glimmen ze van trost, en hun mams er bij.

ach dat ie kadootje niet leuk vondt, leuk voor zn broertje, maar HIJ heeft toch maar elkker gewonnen.en daar gaat het om.

truus