uit logeren

• sassie

Morgen is het zover: Zoonlief gaat voor de eerste keer naar de logeeropvang. En wat zie ik er tegenop zeg. Ondanks dat het natuurlijk een weloverwogen beslissing is geweest vind ik het heel moeilijk om mijn ventje morgen “achter te laten” in een vreemde omgeving. Hijzelf lijkt het er niet moeilijk mee te hebben, heeft heel enthousiast meegeholpen zijn tasje te pakken. Mijn man heeft diensten kunnen ruilen zodat hij meekan met hem wegbrengen. Hoop dat ons zoontje morgen nog steeds zo tegen de situatie aankijkt en we hem morgen rustig gedag kunnen zeggen zonder drama's.

Zaterdag mogen we even bellen hoe't met hem gaat dus dat doe ik zeker. Nou ja, het zal heus wel goed gaan, moet mezelf even streng toespreken!!!!!

Leuke anekdote:

Vanmiddag liet ik hem zijn nieuwe toilettas zien en vroeg hem of hij wist wat het was.Nee dat wist hij niet. Nadat ik vertelde dat het “toilettas” heet, zei hij meteen: “Ooh dus daar moet ik in piesen”. Hij zei het met een heel serieus gezicht/

Eerst lag ik lettelijk over de strijkplank heen van de lach maar heb hem snel verteld en laten zien waar het ding echt voor dient.

Hij heeft wel vaker van die opmerkingen, meestal heeft het dus te maken met taal letterlijk nemen.

Laat nog weten hoe hij het heeft gehad van het weekend.

groetjes Sassie

• judith

Tja heel letterlijk ja, zag ik laatst ook op tv vader vraagt aan de zoon (jaar of 4) haal even een stoffer en blik, kind komt met stoffer aan en een blikje bier hhahaha….

goed nu even serieus…poeh wat spannend hoor, zorg wel dat de spanning niet te veel overslaat naar je zoontje dus doe gewoon alsof het doodnormaal is dat ie daar heen gaat….hoop dat hij het er naar zijn zin heeft en dat jullie even tijd voor jezelf hebben……nou we lezen wel hoe het gegaan is…….

groetjes Judith

• sassie

Ja ik blijf voor het oog heel relaxed eronder. Ben heel eerlijk geweest over hoe het daar zal zijn, dus niet alleen de leuke dingen opgenoemd maar ook dat wij er dan niet zullen blijven ed.

Bedankt voor je lieve berichtje en ik zorg dat K niet mijn spanning overneemt want ik wil wel dat hij het leuk gaat vinden!!!

Sassie

• ammie

Oooooh Sas, ik ken dat gevoel van het een eerste x wegbrengen………….het was voor ons, paps en mams, een raar weekend. Aan de ene kant heerlijk rustig en we konden doen wat we wilden (we hadden dan ook 2 feestjes dat weekend) maar aan de andere kant spookt het steeds door je hoofd……hoe zou het gaan, hoe zou hij zich voelen enz. bla bla…..

We wilden eigenlijk, als Brandon naar de boerderij zou gaan, een weekendje weg…..maar die 2 feestjes waren al meer dan genoeg en een beetje prettiger in de buurt:D Het weekendje weg is er later wel van gekomen….

Dit is gelukkig alleen het eerste weekend……….het tweede is alweer heel gewoon geworden en nu weten we niet anders meer……….

Maar het is zoals Juut zegt………als je zelf rustig en normaal er onder blijft des te beter pikken de kids het dan op……….

Succes, sterkte en GENIET!!!!!!!!!!!

• sassie

Ga hem met drie kwartier wegbrengen, en daarna bij mijn ouders eten. Mijn moeder maakt mijn lievelingseten dus dat is hartstikke lief!

Judith en Ammie ik ga er zeker van genieten , in elk geval morgen uitslapen en lekker niks doen. En zondag op kraamvisiste bij een vriendin, even babyluchtje snuffelen!!! Dus ik zal er heus van genieten maar ik hoef jullie verder niks uit te leggen jullie weten hoe het voelt….

Groetjes Sassie

• o0Juniper0o

en Sassie, hoe gaat het nu?

Ik zie dat je berichtje van gisteren is :-). Ik hoop dat alles goed is gegaan met je zoontje, maar ook met jullie! Want zoiets voor de eerste keer is natuurlijk niet niks..

Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar mijn ouders hadden er ook moeite mee. En toen was ik 'al" 15! Tsja.. het blijft toch je kind :)

Geniet van je weekend!

• marco den Haan

Hoi Sassie,

Hoe heeft je zoon het gehad? Hopelijk is het voor hem goed bevallen.

Groeten

marco