forum hyves

• marijke

Is er behoefte aan een hyves groep van dit forum? De autismeprikforum hyves ofzo? En wie wil dr mee aan de slag? Een poll?

• ammie

Van mij mag het maar er zijn al zoveel auti-hyves……………en veel van hier die hyves hebben zijn al vriendjes……….Maar zoals gezegd…..van mij mag het…..

• judith

ammie hoe vind je die auti hyves (zij die net begonnen is en er bijna niks van snapt) gr Judith

• Susan

Goh, die Judith, toch maar in de wereld van Hyves gestapt;)

Susan

• judith

Ja de oudste zei al : Mam dat is voor jongeren :-( fijn zo'n zoon……

gr Judith

• Susan

Haha, nou zoals je waarschijnlijk al ontdekt hebt, heeft bijna elke prikker een Hyve.;)

• marijke

Hmmmm merk t al eigenlijk is er een overschot aan autisme hyves groepen. Hmmm misschien om het toch maar niet te doen. Anders krijg je ook zo'n overkill.

Thanx voor de berichtjes anyway.

• truus

nope, hyves doe ikniet aan…………………….

ahum.

wel weet ik een leuk forum, welk adres te vinden is in mijn profiel…….

en natuurlijk doe ik aan hyves

• ammie

Welke???? Er zijn er zoveel……….maar die ene van Ada is wel goed en die andere met het pluutje ook…….weet zo ff niet hoe die heet…..

• ammie

Haha….Juut, deze heb ik net weggestuurd naar een paar van onze welbekende medeprikkers……….mss. dat je nu eindelijk wat meer vriendjes krijgt……:D

heey ……..psssssssssst………wist je dat Juutje ook hyves heeft……dat ze dat eerst niet wou……maar dat zoonlief heeft gezegd dat alle jonge mensen aan de hyves waren……..dat ze zich dus om heeft laten lullen in de hoop haar rimpels te verdoezelen…..dat ze heel lang op één vriendinnetje heeft gestaan en sinds gisteren er een armzalige 2e bij heeft gescoord……dat ze tussen mien moaties stiet……dat ze het denk ik wel leuk vind als je haar toevoegd…….

Fijn weekend!

@Marijke……….kijk maar even op mijn hyves dan zie je een paar leuke auti-hyves….neus maar ff rond………