van school

• Ingeborg

Hallo Carla.

Een vervelende situatie zeg.

Ik begrijp je boosheid.

Ik denk dat Susan bij het rechte eind heeft. Wellicht kan je op de boederijen een kijkje nemen. Ik heb van MEE advies gekregen om van Humanitas evt. zorg te krijgen. Vrijwilligers met opleiding. Wij zitten ook met onze dochtertje thuis omdat ze te onvoorspelbaar is met daarbij behorende klachten van ouders. Ze is wel 3 jaar en van de peuterspeelzaal gehaald maar het gaat om je moedergevoelens die ik wel voel als ik je verhaal lees. Veel sterkte.

Groeten van Ingeborg

• Girlkickboxer23

Dat is idd k**. Ik heb zelf voor hetzelfde gestaan hoor. Uiteindelijk na praten als brugman door mijn ouders mocht ik blijven. Dit was gebeurd op de middelbare en nu doe ik uiteindelijk HBO Rechten.

Heel veel sterkte hiermee,

Milou 23 jaar PDD-NOS/ADHD

PS doe hem op een vechtsport kan hij zijn agressie een beetje kwijt. Kan ik wel mooi zeggen met mijn naam maar toch helpt wel. Mss is hij dan ook beter te handhaven.

• judith

eh milou de zoon van Carla kan denk ik zo never nooit niet op zon sport als jij doet……wel effe lezen aub……..dat het voor jou goed is fantastisch

gr Judith

• Kay

Hihi Ik herken het wel van het rustig worden van vechtsport. Vooral het zekerder voelen wil wel helpen. Daardoor word je dan dus ook makkelijk. Ik vind vechtsport helemaal top!!

Groetjes Kay

(25 jaar met asperger)

• carla van dewaal

hallo Ingeborg

wij hebben hulp van MEE

maar ook die zit met de handen in het haar.

we zijn met een instelling bezig.

waar marco al vanaf zijn vierde jaar logeert.

maar die willen eerst op papier van school en de dagbesteding.

waarom hij niet daar kan blijven.

en dat schiet dus helemaal niks op.

dus we hebben een echt probleem.

groetjes carla