Carnaval.

• Ingeborg

Hallo allemaal.

Ik zit nog onder de confetti en glitters. Ben met onze 2 kinderen naar Arnhem geweest om kindercarnaval te vieren. Wel leuk maar volgend jaar niet meer. Zijn ze nog te klein voor en ze moeten te lang zitten luisteren.

Onze dochter van 3 vermaakte zich wel. Ze was meer met de confetti bezig dan de show. Ze ging er in op en ging de confetti in mijn haar doen. Zij was even de kapper, zei ze.Heel leuk hoe het ging, best goed. Onze dochter deed het ook goed. Als je geen beroep op haar doet, dus beetje haar gang laat gaan, dan is er niets aan de hand. Zo lijkt het…….Na 2 uur weer in de auto gestapt. Ojaaaaa, ook van de sneeuw genoten van wat er nog lag. Bij ons in Flevoland hebben we natte sneeuw gehad.

Groeten en tot na de carnaval.(moeders gaat 3 dagen van huis feesten)

Ingeborg

• ammie

Heel veel plezier……………………ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF

• truus

ik vind het leuk dat anderen er zo'n plezier aan hebben. maar ik ben erg blij dat ik veilig in groningen zit en niet aan carnaval hoef mee te doen.

Sorry voor de carnaval liefhebbers, ben geen carnaval liefhebber

Truus

• judith

Truus dat komt omdat we boven de rivieren wonen, de maas en waal geloof ik en misschien ook wel rijn…mijn ouders komen van origine uit utrecht en waren ook nog gereformeerd….carnaval kwam niet in ons huis woordenboek voor…..en nog steeds niet…heb mede dankzij Job en zijn katholieke school en Bal Masquee al drie dagen het nummer “Weet je wat ik wel zou willen zijn…………een bloemetjes gordijn….” in mijn hoofd …kan het erger…..ja………Er staat een paard in de gang ja ja een paard in de gang……… oh wat zal ik blij zijn al het carnaval voorbij is…….

groet Judith

• judith

Oh en sorry voor een iedereen die wel aan carnaval doet……mijn feest is het gewoon niet…

gr Judith

• carla van dewaal

hallo ingeborg.

bij ons in het dorp vaassen.

vieren ze ook vier dagen carnaval.

we zijn zaterdag met onze zoon naar de optocht geweest.

dat vond hij schitterend.

en zondagmiddag naar de kinder carnval.

waar jochem van gelder kwam.

ook daar heeft hij weer van genoten.

vanavond gaat mijn man.

en dan komen de haven zangers.

en gaat de heleboel weer uit zijn dak.

onze zoon is sinds gisteravond logeren.

en komt woensdag middag uit school thuis.

ik houw niet zo van carnaval en ga dus niet mee.

groetjes carla

• Girlkickboxer23

Mijn ding is het ook niet echt. Heb een tijdje een vent uit limburg gehad. Toen moest ik er ook aan geloven. Ik denk ook dat het alleen leuk is als je er echt mee opgegroeid bent.

• carla van dewaal

hallo

je hoeft er niet mee opgegroeid zijn.

mijn man komt uit het westen.

daar vieren ze helemaal geen carnaval.

maar hij is hier elk jaar met carnaval van de party.

ook met het ehbo staan.

maar ook vierd hij het zelf mee.

en wat praat je trouwens negatief over een vent uitlimburg.

en je bent toch helemaal niet verplicht om carnaval mee te vieren.

mijn man viert carnaval,ik houw er niet van.

dus ik ben er de afgelopen dagen niet geweest.

laat mijn man lekker carnaval vieren.

morgen is alles al weer achter de rug.

groetjes uit een carnavals dorp.

carla

• Ingeborg

Hallo allemaal.

Ben weer terug en heb genoten.De kids zijn weer thuis en dat is ook heerlijk. Tja, het zit in mijn bloed, die carnavalkriebels. Ik woon in flevoland en krijg gemakkelijk vrij omdat niemand het viert. Kom oorspronkelijk uit arnhem en gaan ook feesten in Den-Bosch.Tot snel, moet ff bijkomen.

Groeten van Ingeborg

• Girlkickboxer23

Hee ik bedoel het helemaal niet negatief hoor. Bij ons zeggen ze wel eens meer me vent of me ventje. Ben een Utrechter vandaar,. Nee hoor maar niks negatiefs over limbo's.