Mijn zoon kreeg vandaag een brief dat hij tot 6 februari de tijd krijgt om zijn spullen op te halen in het sociaal pension( heb hierover eerder all geschreven)
Omdat hij zich na de “afkoelperiode” niet op de afgesproken tijd had gemeld kunnen ze zijn kamer niet langer vasthouden. Ik stond gewoon perplex!!! We hebben hem tijdelijk in huis genomen zodat ik betere controle had (na opname in het ziekenhuis met flauwtes en hartklachten) dat hij zijn medicijnen op tijd innam en ook de koortsaanvallen beter in de gaten kon houden.
Er is ons zelfs de toegang ontzegd naar de gebouwen van het sociaal pension, omdat wij, volgens hun ,bij een laatste bezoek ons wederom niet correct gedragen hebben!!?? Dit was ons eerste bezoek aan het sociaal pension omdat wij uitgenodigd waren voor een gesprek met MEE, de leiding en mijn zoon. Alle andere bezoeken waren naar mijn zoon om zijn was resp. te halen of te brengen, of hem op te halen voor een verjaardag. Verder hebben wij nog geen persoonlijk gesprek gehad daar. Dat mijn man door de telefoon misschien een beetje cru is geweest( nadat ze mijn zoon “strontziek” op straat hadden gezet), is dacht ik toch zijn goed recht als vader zijnde, maar ondanks de cruheid heeft hij zich correct gedragen. Hij heeft ze alleen ff de waarheid vertelt.
Ze opbellen en uitleg vragen heeft geen zin, want sinds mijn zoon daar verblijft is de communicatie niet echt goed geweest. De “hulpverleners” daar hebben nu eenmaal een standpunt en daar zijn ze niet van af te brengen. Zien mijn zoon nog steeds als een “psychisch gestoorde” en willen nog steeds niet erkennen dat hij het syndroom van asperger heeft.
Dit is gewoon om moedeloos van te worden
gr.
Tiny