Waarvoor PGB

• Claudia Mv M en D

Ik heb me rot lopen zoeken maar wordt er niet wijzer van.

Waar kan je de PGB voor gebruiken?

Kan ik daar zijn sport mee betalen en zijn zwemlessen? en waarvoor nog meer

het zijn een hoop vragen maar dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik wil het ook voor een weekend huis gebruiken en voor de oppas.

Mvg Claudia

• assepoester

Hoi Claudia,

Kijk eens op www.pgb-plein.nl of op www.persaldo.nl

Hier staat veel informatie.

PGB moet je verantwoorden. Hiervoor moet je een aanvraag onderbouwd indienen bij bureau jeugdzorg.

Succes.

• Claudia Mv M en D

Nou dat bedoel ik, ik wordt niet wijzer van die site's want ik wil gewoon weten wat ik er mee kan doen.

Ik zou gewoon letterlijk willen weten wat je er allemaal mee kan doen.

Mvg Claudia

• Lelo

Claudia, ik snap je vraag helemaal, want ook ik wordt van die sites echt geen barst wijzer!!! Ik kijk dus met veel interesse de antwoorden tegemoet.

Waar ik intussen achter ben is dat je het in ieder geval kan gebruiken om je kind naar een logeerhuis te kunnen brengen, dat je er hulp mee kan inschakelen die je kind vaardigheden leert en dat je ook bijvoorbeeld iemand kan inhuren om bijvoorbeeld 1x in de week iets te ondernemen met je kind zodat jezelf en je gezin even ontlast wordt.

Maar veel meer dan dit weet ik ook nog niet…. Stukje bij beetje wordt je iedere keer weer wat wijzer ;-)

• Claudia Mv M en D

Juist zo ver was ik ook al maar wat kan je er nog meer mee doen he.

het lijkt wel een groot geheim.:)

Mvg Claudia

• Roos72

zeer herkenbaar. Ik heb het om die reden ook nog steeds niet aangevraagd.(wellicht erg dom, maar ik wil ook eerst weten waar het voor is. Mijn zoon moet nu bv doordat het op de reguliere zwemles niet goed gaat naar een speciale zwemschool met 1 op 1 en dat kost flink meer. Valt dat er dan bv ook onder?)

• Susan

http://www.zorgmakelaar.info/

Misschien heb je hier wat aan? Het zal misschien niet zo in de buurt liggen, maar dit is een onderdeel van een groter geheel als ik het goed begrepen heb.

En anders is MEE ook een goede plek om info te vragen.

• judith

Hoi Claudia….om meer te weten moet je toch echt effe surfen deze pagina van het pgb plein geeft namen en adressen waar je om hulp kunt vragen……….wat ik zo even snel zag staan alle regios er wel onder….

http://www.pgb-plein.nl/index.php?b=31&d=56&p=145

succes ermee…….

groet judith

• judith

tjonge jonge je was me 2 minuten sneller af dan ik zeg…..maar we geven beide bijna hetzelfde antwoord…….

groet Judith

• Susan

Ongelooflijk moeie pootjes, maar nog lange geen moeie vingers;)

Dagje, durf het bijna niet te zeggen, Arnhem geweest en ben dus nog niet zo lang thuis.

Sorry, even off topic:o