Waarvoor PGB

• ammie

Ha ha en van mij………hoe was het met Miran?

• ammie

Gewoon doen Marijke………het eerste weekend is raar en onwennig maar het is zoooooo lekker………..daarna is het heel gewoon en als je kind het leuk vind is het helemaal geweldig!!!

Je kunt jezelf, zolang je nog geen adres hebt gevonden, ook zelf uitbetalen voor ondersteunende begeleiding…………..

Maar het vinden van een leuke logeeropvang is idd. lastig. Wij hebben er ook een jaar over gedaan. Lange wachtlijsten maar gelukkig was er hier een nieuw op gezette logeerboerderij en hadden we meteen plek. Heerlijk!

• wim

Marijke niet te lang wachten met het uit te geven hoor want alles wat je niet gebruikt en dus niet kunt verantwoorden moet je weer terug storten.

logeren! tja… Wij vonden dat ook heel moeilijk maar na een keer was het goet. . Het is er nog niet van gekomen maar zeer binnen kort kunnen we eens met zu,n tweetjes weg

• wim

Graag gedaan.

• Susan

Één woord;

BIJZONDER

• Frank

Hoi Claudia,

Ga eens naar de site www.persaldo.nl zij kunnen je verder helpen bij het aanvragen voor een pgb.

gr frank

• Frank

Hoi Claudia,

pgb is voor extra zorg in te kopen je kunt iemand inkopen maar je kunt ook je zelf inkopen. Dat doe ik met mijn dochtertje. Voor bijvoorbeeld een oppas kun je pgb voor gebruiken.

gr. Frank

• Frank

Hoi Claudia,

Ik heb pgb voor mijn dochter voor 4 dagen per week naar een orthopedagogisch dagcentrum taxi vervoer logeerboederij. en heb me zelf ingekocht via pgb voor de meerdere zorg die ze thuis nodig heeft. Ik heb veel ervaring met pgb.

gr frank

• Susan

Een beetje concreter antwoord dan die link die ik al eerder gaf;

Voor mij wordt PGB aangevraagd, zodat ik een werkp(ervarings)plek kan inkopen met de nodige begeleiding.

Ik denk erover om dit in de toekomst uit te breiden met huishoudelijke hulp.

Ik weet dat PGB gebruikt wordt om de extra begeleiding te betalen voor het sporten. Kortom mogelijkheden genoeg.

Susan

PDD-nos

• ammie

Als je het maar niet opgeeft als oppas want dat wordt geacht door ouders zelf betaald te worden………..ondersteunende begeleiding dus opgeven.