Ha ha en van mij………hoe was het met Miran?
Gewoon doen Marijke………het eerste weekend is raar en onwennig maar het is zoooooo lekker………..daarna is het heel gewoon en als je kind het leuk vind is het helemaal geweldig!!!
Je kunt jezelf, zolang je nog geen adres hebt gevonden, ook zelf uitbetalen voor ondersteunende begeleiding…………..
Maar het vinden van een leuke logeeropvang is idd. lastig. Wij hebben er ook een jaar over gedaan. Lange wachtlijsten maar gelukkig was er hier een nieuw op gezette logeerboerderij en hadden we meteen plek. Heerlijk!
Marijke niet te lang wachten met het uit te geven hoor want alles wat je niet gebruikt en dus niet kunt verantwoorden moet je weer terug storten.
logeren! tja… Wij vonden dat ook heel moeilijk maar na een keer was het goet. . Het is er nog niet van gekomen maar zeer binnen kort kunnen we eens met zu,n tweetjes weg
Een beetje concreter antwoord dan die link die ik al eerder gaf;
Voor mij wordt PGB aangevraagd, zodat ik een werkp(ervarings)plek kan inkopen met de nodige begeleiding.
Ik denk erover om dit in de toekomst uit te breiden met huishoudelijke hulp.
Ik weet dat PGB gebruikt wordt om de extra begeleiding te betalen voor het sporten. Kortom mogelijkheden genoeg.
Susan
PDD-nos
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?