school inspectie

• Pma

Hoi Carla en overigen,

Wat ernstig die verhalen van die scholen , dat zou toch echt niet moeten kunnen. Is het dan niet een idee om hulp in te schakelen om het proces te volgen op school. Om te kijken wat er niet goed gaat en wat er beter zou kunnen gaan?

Het is een onmogelijke situatie als je kind thuis moet blijven, echt heel slecht lijkt me voor kind én gezin. Omdat het een bijna onmogelijke opgave is de structuur thuis te geven dag en nacht.

Nadat mijn zoon van school af was en er geen goede dagbesteding is gevonden, lijkt gewoon niet te bestaan, is het bij ons geescaleerd en is mijn zoon nu opgenomen in crisis. Immens verdrietig ben ik daar onder.

Carla, ik had je een keer gevraagd naar het CCE traject wat jij hebt gehad en vroeg me af of dat goed is geweest? Wij hebben dit traject ook.Hierdoor is mijn zoon naar een hele goede psychiater doorverwezen en wordt er opnieuw diagnostisch onderzoek gedaan. Kan de CCE niets betekenen hierin?

Ik hoop echt dat het lukt om hem wel op school te houden. Gaat hij er graag naar toe?

groet,

Pauline

• carla van de waal

HALLO Pauline

sorry dat ik nu pas reageer.

onze zoon zit niet meer op school

we zijn onder tussen al twee jaar bezig

voor een goede plek voor dagbesteding.

de CCEheeft niet voor ons kunnen betekenen

ze zijn wel bij een gesprek geweest met de instelling

de instelling moest voor een oplossing zorgen

maar dat is nog niet gebeurd.