TOG regeling?

• kwebbel

nouja baat het niet schaad het in elk geval ook niet,proberen kan altijd,hij zit immers wel op een mkd waar al een hele rits aan onderzoeken gedaan is.

• Ingeborg

Hoi hoi.

Wil ook een TOG aanvragen maar kan alleen als er een diagnose is en ze gaan niet accoord met een vermoeden van…..zeiden ze. We hopen eind maart een diagnose te krijgen. Onze dochter is bijna 3 1/2 jaar . We zijn nu 1 jaar bezig om uit tezoeken wat er met haar is. Wij trekken niets van de etiketjes aan want er is iets met haar en dan maar een dosier bij BJZ. So what…..Kwebbel…ga op je gevoel af. Laat een ander maar praten want een moeder heeft gelijk.

Succes. Ingeborg

• kwebbel

Ingeborg schreef:

>

> Hoi hoi.

> Wil ook een TOG aanvragen maar kan alleen als er een diagnose

> is en ze gaan niet accoord met een vermoeden van…..zeiden

> ze. We hopen eind maart een diagnose te krijgen. Onze dochter

> is bijna 3 1/2 jaar . We zijn nu 1 jaar bezig om uit tezoeken

> wat er met haar is. Wij trekken niets van de etiketjes aan

> want er is iets met haar en dan maar een dosier bij BJZ. So

> what…..Kwebbel…ga op je gevoel af. Laat een ander maar

> praten want een moeder heeft gelijk.

> Succes. Ingeborg

geloof me…als ik bij 1 ding ondertussen heb gerealiseerd is dat ik er bij zoonlief ZELDEN naast zit met instinct en ik vaar er dan ook bijna geheel blind op.

• debora

Hoi,

Hoor nu voor het eerst over tog!

Maar wat is het verschil met een pgb?

En kunnen deze ook naast elkaar lopen, dus beide aanwezig zijn….

We zijn nu ook al bijna een jaar bezig om duidelijkheid te krijgen over onze zoon,

Mee is al vanaf het begin erbij betrokken maar die vindt ik erg laks,nu is onze zoon al een maand 4 kan dus niet naar school, en nog geen plek op het MKD.

Nu gelukkig nog op het kdv maar dat wordt nu ook steeds minder aangezien wij het advies van Mee hadden gekregen dat hij gewoon naar school kon en de kdv opgezegt moest worden….

De school wil hem niet cru gezegt, tot half aug is het geregeld maar daarna …..

dus hopen dat die indicatie rondkomt want het MKD heeft dus ook geen voor en naschoolse opvang !

Hoezoo als je 4 bent ga je naar school

debora