Onze zoon is 20 jaar geleden geboren met PDD-NOS. Na 10 jaar hadden we eindelijk een diagnose. Na de diagnostisering wisten we wat PDD-NOS medisch betekende en wat de symptomen waren. In alle boeken die we hierna hebben gelezen stonden de rijtjes met symptomen en eventuele medicatie die beschikbaar was. Er was niemand die ons kon vertellen wat deze diagnose betekende voor onze zoon of voor onze toekomst als gezin. De afgelopen 20 jaar heb ik gezocht naar een boek waarin ik lezen kon wat het in de praktijk betekende om een kind te hebben met PDD-NOS, en wilde ik als zijn moeder begrijpen wat er in zijn hoofd omging. Dat dit heel anders was dan in het mijne was wel duidelijk. Nu 20 jaar later is dit boek er eindelijk… We hebben het samen geschreven. Jeroen heeft een forse PDD-NOS en een normaal IQ waardoor hij in staat is om zijn beleving in woorden te vatten. In ons boek hebben we samen beschreven hoe we allebei ons leven met PDD-NOS hebben beleefd.
De verschillen in denken en ervaren zijn duidelijk. We hopen hiermee zowel mensen met PDD-NOS als hun gezinsleden zonder PDD-NOS (h)erkenning te kunnen geven. Ons boek is over 3 maanden te koop voor 15,95. Wie hier interesse voor heeft kan ons zijn of haar email-adres sturen en krijgt dan bericht als ons boek te koop is.
vr. gr. Tonny en Jeroen