Update Linda (en Laszlo)

• Linda

Hoi allemaal,

Hier even een berichtje van mij. Ik kom al een aantal maanden niet meer op het prikbord, ik heb het onzettend druk met mijn studie (Sociaal Pedagogische Hulpverlening). Het bevalt supergoed! Ook ben ik sinds enkele weken met mijn stage begonnen, op een ODC. Het is van dezelfde stichting als waar Laszlo ook naar het ODC gaat, alleen een andere lokatie. Ik sta op een groep van zes kinderen in de leeftijd van 12-17 jaar, vrij laag niveau. Het is ontzettend leuk!

Ik heb nu een half jaar studie erop zitten, ik heb alle studiepunten gehaald die ik halen kon, ik heb nu dus mijn halve propedeuse. Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze. Privé een verstandelijk gehandicapt/autistisch zoontje en op m'n werk dus ook verstandelijk gehandicapte kinderen! Ik vind het geweldig!!

Met Laszlo gaat het ook erg goed, geen verdere ontwikkelingen doorgemaakt ofzo, maar hij zit erg goed in z'n vel en is wel veel meer op onderzoek uit. Ook wil hij vaak buitenspelen (eerder vond hij dat vaak te eng), dat wat dat betreft gaat hij wel vooruit.

Ik kom af en toe ff buurten hier, even lezen hoe het met jullie gaat.

Zie dat er ook een hoop nieuwe prikkers zijn.

Groetjes Linda

• sandra

Hoi,

Toppie dat het zo goed gaat met jullie.Vind het echt knap dat je nog aan deze studie bent begonnen.

Gr.Sandra

• ammie

Hoi Lin, leuk dat je ff langskomt. Super dat het op alle fronten goed gaat!

• Susan

Leuk om zo even wat van je te horen en fijn dat het met alles goed gaat!!

Susan

• sassie

Hoi Linda,

Geweldig dat het zo goed gaat!!!!!! En wat fijn dat ook Laszlo lekker in zijn vel zit. Heb bewondering voor je keuze om weer te gaan studeren met je toch niet zo doorsnee thuissituatie. Heel leuk dat je even verteld hier hoe het gaat bij jullie.

Sassie

• Zoltan

Kellemes,

Bent u Hongaars??Laszlo is een mooie Hongaarse naam!!

Megnéztem amit a fiak név volt laszlo,laszlo van egy gyönyöru magyar név:)

Van ön Magyarország?én magyar vagyok,anyám van holland,apa Magyarország

Beszélek egy kicsit magyarül,tehát láthatod,hahaha….

Mennem kell,Sok szerencsét.

Minden jöt,

Zoltán

• Linda

Ehh….. nee, wij zijn niet hongaars. We vonden het gewoon een mooie naam. Mijn man heet Lorenzo en we vonden het er goed bij passen zegmaar.

(ik kan dus niet lezen wat je schrijft…)

gr. Linda

• Zoltan

Mijn excuses!Ik dacht met zo''n Hongaarse naam(lászló) moet u wel Hongaars zijn!!!!;)

Nogmaals het spijt me.

Veel sterkte met uw zoon en gezin!!

Groetjes Zoltán

• ammie

Ach Zoltan, wij zijn tegenwoordig meer “wereldburgers” en dat vertaald zich ook in de namen van de kids…….Zo heb ik een Aljoscha en ik ben echt niet russisch en ook een Brandon en ik ben ook niet Amerikaans:D:D:D

• Linda

en toch ben ik nog steeds benieuwd wat daar nu staat in het hongaars… ;)