Hoi allemaal,
Hier even een berichtje van mij. Ik kom al een aantal maanden niet meer op het prikbord, ik heb het onzettend druk met mijn studie (Sociaal Pedagogische Hulpverlening). Het bevalt supergoed! Ook ben ik sinds enkele weken met mijn stage begonnen, op een ODC. Het is van dezelfde stichting als waar Laszlo ook naar het ODC gaat, alleen een andere lokatie. Ik sta op een groep van zes kinderen in de leeftijd van 12-17 jaar, vrij laag niveau. Het is ontzettend leuk!
Ik heb nu een half jaar studie erop zitten, ik heb alle studiepunten gehaald die ik halen kon, ik heb nu dus mijn halve propedeuse. Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze. Privé een verstandelijk gehandicapt/autistisch zoontje en op m'n werk dus ook verstandelijk gehandicapte kinderen! Ik vind het geweldig!!
Met Laszlo gaat het ook erg goed, geen verdere ontwikkelingen doorgemaakt ofzo, maar hij zit erg goed in z'n vel en is wel veel meer op onderzoek uit. Ook wil hij vaak buitenspelen (eerder vond hij dat vaak te eng), dat wat dat betreft gaat hij wel vooruit.
Ik kom af en toe ff buurten hier, even lezen hoe het met jullie gaat.
Zie dat er ook een hoop nieuwe prikkers zijn.
Groetjes Linda