wel of geen medicatie

• truus

idd boek is het geld meer dan waard, zo'n lezing ( ze komt 2 oktober in Hoogeveen) is ook zeker een aanrader, ik gebruik haar technieken om het zo ff te noemen, nog dagelijks bij mijn zoon, 8 .

Ritallin is om het zo ff te noemen hier het wonder middel. Het is balen dat je kind aan de medicijnen gaat, maar wat is het fantastisch dat ie ze heeft. Mede door de ritalin of hij heeft dan concerta met zelfde werkzame stof, Hierdoor kan hij naar school en kan ie leren lezen en dat soort dingen, kunnen wij dagjes uit, kunnen wij op vakantie en heeft hij zelfs al verkering gehad op de camping.

Ook met de medicijnen is hij nog best druk, maar meer gaan we hem niet geven. Zo is het net te redden. Hij kan nu ook soms best stuiteren, maar toch anders dan wanneer hij geen medicijnen krijgt, dan is hij niet te bereiken.

succes, altijd moeilijk zo'n keus, als ik jou was, zou ik het gewooon een sproberen, kijken of zoon er ook profijt van heeft, want dat is het belangrijkste.

truus

• Andrea en Rincke

Ik slik zelf ritaline , ik heb pdd-nos/adhd/woordblind.

Het maakt dat ik meer overzicht heb minder gaotische ben ik slik het in een

schema van 5 tabl om de 3 uur.Dit moet je wel onder begeleiding van een arts

doen ivm bijwerking ,gewichts afname, bloeddruk kan omhoog gaan.Bij mij allemaal

niet het geval.In het begin is het zoeken naar de juiste verhouding.

Het middel heeft mijn zoontje ook gehad maar bij hem was het niet het juiste

werdt nog drukker dit is bekent dat dat in het begin het geval is en dan afneemt maar dat gebeurde bij niet.

succes met uitzoeken,

gr andrea

• Can

Ik heb het ook eerst in de bieb geleent en daarna zelf gekocht:) Handig om af en toe na te lezen en gewoon het idee dat je het zelf achter de hand hebt:D

groetjes

Can