slapen....

• jolanda

Hoi Judith,

Jeroen krijgt zijn medicijnen van de arts van De Hondsberg in Oisterwijk niet via de huisarts. Hij stemt de medicijnen af op zijn gewicht.Eigenlijk zijn ze niet noodzakelijk voorgeschreven om goed te kunnen slapen maar dat is wel een positieve bijkomstigheid.

En wat jij zegt over uithuisplaatsing, zelfs met die dosering en ook nog risperdal erbij hebben wij de beslissing moeten nemen om Jeroen 6 tot 9 maanden intern op De Hondsberg op te laten nemen voor onderzoek omdat het thuis zo niet langer kan (zijn gedrag) dus als het echt nodig is krijgen kinderen dus wel een hoge dosering!!

Gr Jolanda

• Andrea en Rincke

Als hij pas 2 weken slecht inslaapt , dan vindt ik dat je huisarts wel snel

medicatie voor schrijft.

Ik zou zelf eerst iets anders proberen bv de melatonine.En meschien is het druk voor hij gaat slapen waardoor hij moeilijker inslaap komt ?

Mijn zoontje gebruikt 1mg gaat wel via de psychiater is niet zonder recept

te verkrijgen.

groetjes andrea

• Nikky

Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik heb de huisarts nog eens gebeld over dipiperon, wat hij voor schreef en hij had het in een heel lage dosis laten maken, De apotheek had nog gebeld of dat wel klopte. En daar moest ik dan nog een half tabletje van geven. Dus echt heel laag. Maar toch vond ik het id meteen wel een heel heftig middel en heb hem een pilletje melatonine gegeven van 0,1 gram Hier ging hij meteen op slapen. Wel zij de homeopaat dat hij het niet mocht adviseren voor zulke kleine kinderen, maar dat het wel veel gedaan werd. En dat ik me wel bewust moest zijn dat het een hormoon is wat ik geef.

Gr willeke

• o0Juniper0o

Hmm.. daar heeft die huisarts wel gelijk in. Maar wel fijn dat het werkt, zeg!!! Ik heb het ook geslikt, maar na een tijdje werkte het niet meer. Maar dat ligt aan mij, want dat heb ik met alle medicijnen die ik kreeg. Alleen fluoxetine blijft werken xD

Nou, veel succes ermee! xxx