combinatie haldol seroxat

• maureen gaasbeek

Mijn zoon heeft pdd nos en slikt 1mg Haldol per dag. Hij blijft echter prikkelbaar en agressief. Heeft iemand ervaring met de combinatie Haldol en Seroxat (door de psychiater voorgesteld?

Maureen

• Equilibrist

Ik ben zelf autistisch, en gebruik onder meer Haldol en Fluoxetine (Prozac).

Sinds drie weken slik ik Fluoxetine.

Ik merk er nog niet veel van, maar het heeft enige tijd nodig om in te werken.

EQ.

• o0Juniper0o

Hai Equilibrist,

IK gebruik flouxetine nu een jaar, en het werkt bij mij heel erg goed. Het zorgt ervoor dat de prikkelingen minder hard binnenkomen. Is dat misschien iets voor jou en je kind, Maureen?

VErder heb ik helaas geen ervaring met de medicijnen. Ik wens je wel veel succes :)

• Marga

Hallo,

Mijn dochter heeft gisteren (eindelijk) haldol 1mg voorgeschreven gekregen, er is bij haar nog steeds geen diagnose gesteld. maar zij heeft wel psychoses en is erg onrustig en slaapt niet. de onderzoeken lopen, maar wat ik wil weten is hoelang duurt het voordat haldol gaat werken praten we dan over een paar dagen of weken ik hoor namelijk steeds verschillende verhalen

groetjes Marga