diagnose

• jm kuiper

goedemorgen,

ik zal mij ff voorstellen

cobie,bij mijn zoon van 7 jaar oud is sinds kort de diagnose gesteld syndrom van asperge,zijn er mensen die mij hier meer info over kunnen geven,vriendelijke groet cobie

• monique

hallo cobie,

heb ws niet de juiste info voor je maar wil je wel welkom heten en

je veel prik en leesplezier toewensen.

heb twee kids waarvan de oudste odd ect heeft

• jm kuiper

bedankt voor de reactie,ik zit sinds vandaag achter de pc ,en eerlijk gezegt komt er een hoop info op me af, allerlei afkortingen etcetc ik hoop dat ik hier een beetje mijn kennis kan verbreden,ik weet pas sinds kort wat er met mijnzoon aan de hand is,ben nog zoekende naar een manier om dit een plekje te even,bedankt voor je welcom cobie

• judith

Hoi Cobie mijn oudste heeft ook asperger op de start pagina dus autisme.startpagina.nl vind je veel info zoals oa deze:

http://www.ervaringsdeskundigen.com

of op deze pagina

http://autisme-asperger.startpagina.nl

gewoon zelf een beetje rondneuzen dan vind je genoeg info

gr Judith

• jm kuiper

bedankt ,voor je reactie,ik kom nu terecht in een wereld vol info deze site is me aanbevolen door de hulpverlening,ik moet mijn weg hier nog in vinden ik ga zeker kijken op de sites die jij aanbeveelt dank

• ammie

Cobie…….van harte welkom op dit forum! Ik hoop dat je wat aan ons hebt…..

• jm kuiper

bedankt voor je reactie,is niet makkelijk om nu een bepaalde emotie te voelen

je moet er wat mee ,een plekje geven ! gr een lege moeder

• o0Juniper0o

Haihai,

Ook ik wil je even heel veel succes wensen hoor! Ik ben Anouk, 18 jaar, heb pdd-nos. Dat lijkt erg veel op asperger. Binnenkort moet ik een nieuwe diagnose (de vorige is te oud: 5 jaar), en waarschijnlijk komt daar asperger uit xD ..

Succes he!

• jm kuiper

bedankt voor je reactie,de diagnose bij mijn zoon is net gesteld er komt een wirwar van iinfo op mij af dit is een prettige manier om t een en ander een plekje te geven,gr cobie

• Sammy

Hallo,

Mijn zoon heeft pdd nos, afgelopen week ben ik naar een info avond geweest van Colette de Bruin, zij hefet het boek “Geef me de 5”) geschreven.

Zij is ouder, kind van een asperger, heeft zelf ook autisme en heeft (pleeg) kinderen met autisme.

Was ontzettend verhelderend. Google even op haar naam als je meer info wilt.

Ik kan het iedereen adviseren.

De informatieavond is een uitleg over autisme wat weer beschreven is in het boek.

In het boek staan heel veel voorbeelden, in begrijpelijke taal geschreven vnl voor ouders.

Groetjes Roosje