logeer adres

• elies

Ik ben op zoek voor mijn zoon van 6 jaar naar een logeeradres. Ik heb al het een en ander gesurfd op het net op zoek naar een leuk adres. Wij wonen dichtbij Delft en ik ben opzoek naar een logeerhuis in de buurt, waar hij los kan met structuur.

Hij houdt van buitenspelen, zeer veel fantasie, en van Lego.

Wie heeft tips hier in de buurt??

groeten

elies

• judith

Hoi Elies misschien even kijken op Markt zie rechts van de pagina………en wat bedoel je met “waar hij los kan met structuur ” …………kids binnen het spectrum hebben juist structuur nodig.

groetjes Judith

• elies

Hi Judith,

Mijn zoon heeft PDD nos met ADHD trekjes. Met los gaan bedoel ik dat hij moet kunnen schooieren en rommelen op zijn manier. HIj kan namelijk hier thuis uren met zijn skelter en gereedschap in de weer zijn, hij gaat dan van alles maken, of hij is politieman en iedereen krijgt een bekeuring (?!) en voor hem is dat helemaal echt. En hij komt er helemaal van bij, zijn fantasie spel.

Dus ik zoek een plekje waar dit kan en hij de ruimte hiervoor krijgt. Ik kwam er namelijk achter, door het surfen op internet dat veel logeerhuizen ver van ons huis zijn, zeker de plekken waar hij los kan op zijn manier.

Vandaar ook mijn oproepje op deze site, omdat er misschien nog andere mogelijkheden zijn wat ik nog niet heb ontdekt.

Dus wanneer iemand een leuke plek weet en goede ervaringen hoor ik het graag.

groeten

Elies

• Eline

Duinrell is heel leuk! Dat is met meetpoint for kids, een organisatie die door heel nederland logeerweekends organiseert. Het is één weekend per maand, en steeds in hetzelfde huisje met dezelfde kinderen en begeleidsters. Twee begeleiders met vier kinderen. Mijn zoontje is ook heel energiek en kan er echt zijn energie kwijt! Ze doen allerlei leuke dingen, zoals skelterrace, klimmen/abseilen, boogschieten, allerlei survivaldingen, en natuurlijk het pretperk en tikibad in.