even voorstellen

• Gisella

Hallo ik ben gisella moeder van 2 mooie dochters van bijna 6 en 4 1/2 jaar.

De oudste is gediagnostiseerd met pdd nos.

Ik hoop dat ik hier wat ervaringen kan delen.

Bedankt

• sassie

Hoi Gisella,

Mijn zoon K. is 6 en een half en “klassiek”autistisch en zwakbegaafd. Mijn ervaring hier is dat er veel goede adviezen gegeven worden. En soms is het gewoon heerlijk om even van je af te schrijven en reacties te krijgen van mensen die ook weten hoe het is om met autisme te doen te hebben. Hoop dat je het hier antwoord krijgt op je vraag.

Sassie

• Can

Welkom Gisella

Wij hebben twee zonen van 9 en 8 met pdd nos

Veel prikplezier :)

groetjes

Can

• judith

Hoi

Ook hier 2 jongens binnen het spectrum…een van 8 en een van 17….schrijf hier niet zoveel meer ( het gaat momenteel goed met de mannentjes) maar lees wel iedere dag even “mee” hoop dat je hier veel info vind en zo af en toe ook lekker je ei kwijt kunt……..(dat doe we namelijk allemaal wel op zijn tijd :-) )

groetjes Judith

• sassie

fijn Judith dat het goed gaat met je kinderen!!!!! Ben heel benieuwd hoe mijn zoontje straks is als hij 17 is….

Sassie

• gaby

hey welkom hier.

ik ben gaby 20 jaar ik ‘'prik’' al zo'n 5 of 6 aantal jaar mee hier.

lang niet altijd even aanwezig. maar lees wel bijna altijd mee.

ik heb pdd-nos.. woon zelfstandig begeleid wonen. heb een hond(romy) en een kat(jentl)

• Caline

Wekom hier.

• judith

Hey Caline was jij er nog steeds “stilletjes” langs de zijlijn……….alles goed met jou en met je familie en is het bij jullie in belgie ook zon heerlijk weer ( maar niet heus)

groetjes Judith

• Caline

Inderdaad, ik lees nog mee hoor.

En het weer is hier ook zo vreselijk.