wie heeft er ervaring met risperdal en pdd nos. Mijn dochter van bijna 6 krijgt dit nu 2 weken.
Hoi Gisella,
Mijn zoontje van 5 jaar krijgt ook risperdal en dipiperon voor zijn PDD-NOS ADHD en Gilles de la Tourette. Welke hoeveelheid krijgt jouw dochter? Jeroen krijgt 2x daags 0,5 gr risperdal en 3x daags 20 gr dipiperon. Dat is best wel een forse hoeveelheid maar dit is echt nodig voor zijn extreme gedragsproblemen. Je merkt wel dat ze helpen maar ook wanneer ze weer uitgewerkt zijn. Dit is natuurlijk per kind verschillend dus ik zou het zeker proberen! Succes!
Gr Jolanda
ik heb een jaar of anderhalf risperdal gehad. ik kreeg 1 mg bij het avond eten.. en smorgens was het weer uit me bloed(dit heeft bloed onderzoek uitgewezen)
omdat ik snachts niet zo piekerde en het dus rustig was in me koppie was ik overdag niet zo overprikkelt. en zat ik niet alles op te kroppen. want daarvoor kreeg ik dan welleens driftbuien, woedeaanvallen, alle emoties die door elkaar liepen…
ik ben toen ik 16 was zelf gestopt met me medicatie.(gewoon omdat ik niet meer wilde) de medicijnen waren op en moesten bijbesteld worden.. hiervan nam ik gebruik om te stoppen. na een gesprek met de psygiater hebben we besloten om er ook niet meer mee te beginnen…
het gaat over het algemeen goed…
soms als ik er vele stress heb slaap ik snachts niet en pieker ik enorm veel…
maargoed
zoonlief heeft hier ook risperdal gehad. ervaringen waren niet zo goed. hij werdt er dik van, opgeblazen meer. ging om 17.15 naar boven met de woorden ik ga naar bed, ik ben moe. hij was wel errug rustig. Maar te rustig, hij moest wel zichzelf kunnen blijven. de dosering weet ik zo niet meer, ging met druppels, volgns mij zat hij op 2 keer per dag 10 druppels ofzo.
truus
Hallo allemaal,
wat zijn de klachten van jullie of jullie kinderen dat er risperdal wordt voorgeschreven?
Mijn stiefzoontje heeft hier namelijk helemaal niet zoveel problemen (geen angsten, agressie of iets dergelijks) en toch wil zijn moeder hem aan de risperdal hebben. Voor een wat uitgebreider verhaal van mij:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=590&i=75503&t=75503
Graag jullie reaktie. Alvast bedankt!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?