hoi even voorstellen

• Lisa

hallo allemaal

ik ben Lisa ben 22 jaar.

en ik heb klassiek autisme.

ik lees al een tijdje mee op dit forum.

maar ik vind het ook leuk om af en toe een berichtje te plaatsen.

en om ervaringen uit te wisselen over autisme.

hebben jullie vragen stel ze gerust aan mij.

Lisa

• Kay

Hoi Lisa. Welkom hier!

Het is leuk om hier weer eens een “ervaringsdeskundige” te zien.:) Ik zat net te denken dat er nu wel erg veel ouders met kinderen meeprikken.

Groetjes Kay

(25 jaar met het syndroom van asperger)

• wim

Hoi Lisa welkom hier.

en zoals Kay al zij ervaringsdeskundige kunnen we hier wel gebruiken.

• wim

hoi Kay de kinderen van die ouders zullen het in de meeste gevallen tog wel van iemand hebben ;)

ze houden mij in iedergeval nog al eens een spiegel voor :?

• sassie

Hoi Lisa,

Leuk dat je je hier voorstelt!

Ik ben Sassie, 31 jaar oud en trotse moeder van een 6jarige knul met klassiek autisme.

Welkom hier!

Sassie

• ilse

:D:D:D die Wim, maar het is wel zo, dat het vaak “ergens” vandaan moet komen ;):P Grtjs Ilse

• ilse

Hoi Lisa,

Ik zal je ook even welkom heten, terwijl ik hier haast even niet meer zo vaak kom (schaam) ;), maar wij hebben ook een zoontje met klassiek autisme en hij is nét 6 jaar, zelf heb ik ook nog 2 dochters van 18 en bijna 21, zonder een ASS !!!

Grtjs Ilse

• Anouk

Hallo Lisa,

Ik ben studente aan het Spw 4e jaar. Nu moet ik een scriptie schrijven, ik heb hierbij gekozen voor het onderwerp autisme. Mijn onderzoeksvraag is Hoe begeleid je clienten met ASS in de woonsituatie.

Zou u mij kunnen helpen met:

Hoe zou u de begeleiding ingevuld willen zien.

- Wat zou ik als begeleider (nu nog staigere) moeten weten om te werken met kinderen met ASS

- Welke tips of ideeën heeft u waar andere ouders of begeleiding die voorhet eerst met een ASS kind te maken hebben iets aan kunnen hebben.

Wanneer u de moeite wilt nemen mij iets van uw ervaringen te vertellen zouik dat zeer op prijs stellen. Ik zal uw verhalen in ideeën, ervaringen inalgemene zin gebruiken voor mijn scriptie.

Kunt u wat met deze vragen? En zou u me willen helpen? U mag ook contact met me op nemen via de mail..

Ik zou het graag horen..

Groetjes Anouk

• judith

Kay misschien vat ik het “verkeerd” ( ofwel letterlijk auti) dit prikbord is toch niet alleen voor auti's alleen?

groetjes Judith

• Caline

Welkom Lisa.

Ik kom hier ook veel minder posten. Een beetje drukjes geweest de voorbije tijd.