kleur bekennen

• judith

Tjeemig Kay mag het iets minder fel……tenzij je van die ban's er boven zet met gratis paracetamolletjes tegen de hoofdpijn

groetjes Juut

• Kay

Ehm dit is niet mijn werk…

Maar ik vind dit persoonlijk wel een mooi kleurtje.

Groetjes Kay

• Susan

Er is echt geen enkel prikbord wat zo vaak van kleur verschiet dan deze.

Ik snap ook niet zo goed wat er mis was met de vorige kleur maar ja. Zovaak kom ik hier niet meer. dus laat maar…

• Tukkergirl

Wel een lekker kleurtje

Thea

• judith

goed maakt niet uit wie zijn werk dit is kleur zo gaat wel behalve als er rood ( nieuw) bij komt…….dat ziet er raar uit……..kan er geen andere naam bij geven

groet judith

• judith

Heb je helemaal gelijk in en wat voor mij mee speelt is dat ik als auti ouder niet zo van veranderingen hou…….deze kleur is voor mij teveel prikkels maar goed misschien een tip voor de kleurbeheerder van deze site……..

groetjes judith

oja en ieder maand van kleur veranderen dat is ook structuur maar onaangekondigd even shocking bam beng boem knal blauw………….daar hou ik niet van

• Susan

Ik denk dat Ron vergeet wat voor prikbord dit is, of hij houdt van autistjes pesten;) (grapje)

Susan

• truus

vindt het vooral erg blauw

• Claudia Mv M en D

Ja van mij mag die kleur ook weg hoor een zachte kleur is veel beter.

Mvg Claudia

• ilse

Ik vind het vreeeeeeeeeeeeeeeselijk die kleur :D:D:D:D:D, met bananen geel ernaast, hoe krijg je een autisje overprikkeld ;) Ilse