Ik wil contact met sassie? En zoek mensen die JG zijn.

• KB

Hallo dames en heren appels en peren HIHI

Een tijd terug had ik een vraag omtrent mijn religie dat ik mensen zocht met beperkingen in het autisme circuit en vrienden vriendinnen van de waarheid JG zoek.

Ik had een leuk contact met ene Saskia ik denk dat ze hier bekend staat als sassie iniedersgeval was ik door teveel negativiteit een tijd anti-autisme.

Maar ik wil graag Saskia weer emailen. Dus Saskia als je dit leest laat wat van je horen.

Mochten er nog meer JG met beperkingen of ouders met een kind met A.S.S en JG zijn laat dan wat van jou horen.

• sassie

Hoi Hoi!

Heb je gemaild!

Mijn computer heeft weleens kuren de laatste tijd dus mocht je niks hebben ontvangen dan ligt dat daaraan, moet ik na het weekend kijken of het lukt aangezien we dit weekend samen weggaan.

K zit goed verzorgd bij opa en oma!

Leuk dat je weer contact zoekt!

Sassie

• sassie

Hoi, heb je gemailt maar heb jij je hotmailadres verandert?

Kan je me even laten weten hoe ik je kan bereiken , zoals je weet ben ik absoluut geen computerkenner dus kan nu niks meer verzinnen hoe je te mailen.

Hoop snel van je te horen!

Liefs Sassie

• KB

Hey Saskia ik heb mijn oude email adres opgeheven, op deze reactie bij uw email staat mijn nieuwe, ik heb voor deze keer mijn email adres niet verstopt zodat je mij kunt mailen weer.

• KB

Hey Saskia ik weet het, het adres heeft precies dezelfde naam als de vorige alleen dan @live.nl in plaats van @hotmail.com erachter.

Ik kijk er naar uit om je weer te spreken. Ik hoop dat het je lukt.

Heel veel groeten KB

• KB

Ja ik vond het ook leuk dat ik op je op deze manier weer kan vinden.

Voor hetzelfde was ik jou kwijt.

• sassie

Volgens mij moet het nu zijn gelukt!

Hoor het wel!

Sassie