geheel off topic

• judith

Sommige van jullie weten het wel maar na laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangdurig zeuren van mijn zoons ( en geklaag van Manlief) ben ik inmiddels 2 maanden gestopt met roken………..en omdat ik zo trots op mezelf ben laat ik dat toch hier ook effe weten………

groetjes Judith

minpuntje is die heerlijke “botte” zoon van mij die zegt: Nou Mam zou toch wel lullig zijn als je toch longkanker zou hebben……nu je gestopt bent…..ach ik weet dat hij het minder bot bedoeld dan dat het zo klinkt en dat het een lief jong is……

• truus

super judith, dat je het gelukt is, mag ik nu wel zeggen toch?

jij valt nu in catagorie niet rokers.

maar je heerlijke botte opmerking van je zoon, zit toch wel kern van waarheid in. Het zou toch ook lullig zijn, als je het nu nog wel kreeg………

gefeliciteerd met je niet rokers titel

Truus

• Carla uit Amsterdam

Hartstikke goed van je!!!!!

Daar mag je best trots op zijn. Ik heb nog nooit gerookt maar ik weet van mensen in mijn omgeving dat stoppen echt heel moeilijk is.

Mijn vader heeft een half jaar geleden een hartinfarct gehad maar stoppen met roken, nee hoor. Mijn schoonvader is bijna zijn onderbeen kwijtgeraakt door bloedvatvernauwing. Moet dus echt stoppen met roken maar nee hoor……

Heel verstandig dus dat je het doet voordat er echt problemen komen.

En wat die opmerking van je zoon betreft; je weet wie het zegt!

Hou vol, ik ben trots op je.

Carla uit Amsterdam

• ammie

Hmmm………hoewel het al hartstikke knap is kan je van de categorie niet rokers nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet spreken………..en ik kan het weten….

Ben vorig jaar 9 maanden gestopt en vond het bij lange na niet leuk…..ben dan ook weer begonnen (na 10 kilo gegroeid te zijn…………)

Maar Juut, ik wens je een rookvrij leven……..ik hoop het ooit ook nog een te kunnen zeggen…………tot nog toe HEEL GOED!!!!!!!!!!!!! GO GIRL!

EN VOORAL……………HOU VOL!!!!!!

• wim

Goed zo Judith volhouden hé.

En ga maar wat leuke dingen doen nu je zoveel geld overhoud.

Groeten wim

• Can

Hardstikke goed zeg, nou kun je iets leuks kopen voor jezelf

gr Can

• Caline

Goed zo Judith. Volhouden hé.

Nog veel succes en sterkte.

Groetjes,

Caline

• sassie

Goed zo!!!!

Sassie

• marco den Haan

Hoi Judith,

hou vooral vol.

Ik ben na 18 jaar roken al weer ruim 5 jaar gestopt en er ging een wereld qua geur en smaak open en geen stinkende kleding meer.

Het is moeilijk ,maar de moeite waard.

Groeten

Marco