Ik wordt er zo moe van he pffff
Mijn zoon van 7 pdd-nos heeft gisteren zijn B diploma gehaald en 8 weken geleden zijn A. Nou iedereen gelijk oh nou stop je toch zeker want op de bassisschool krijgen ze volgend jaar schoolzwemmen.
Ik dus nee loopt toch lekker zo, en wie geeft me de garantie dat het dan wel haalt want hij is deze zwemlessen gewent. En hij wil ook zijn snorkelen, wakken en meer hij wilt dus alle zwemdiploma's halen nou van mij mag hij graag zelfs.
Nou dat was toch niet nodig volgens sommige onzin.
Zou het jaloezie zijn dat hij anders is dan andere en iedereen inhaalt met zijn diploma's.
Ik ben alleen maar erg trots op hem en toen hij zijn diploma in handen kreeg je had toen dat bekkie moeten zien (smelt) wat hou ik toch van die jongen.
De juf had ook gezegt dat er een moeder was die op papier had gezet dat haar zoon pdd-nos had en uitgedeeld aan de familie.
Dit doe ik dus niet want mijn familie accepteren hem zoals die is en zo hoort het ook en als ze wat willen weten vragen ze het of zoeken het op.
De familie van mijn man accepteren hem dus niet en vragen ook niks of ze niet willen weten of zien dat hij dus anders is.
Mvg Claudia