tekeniningen van kinderen met autisme

• Cezanne

Beste ouders,

ik ben Cezanne Klaasen en studeer Creatieve Therapie Beeldend aan de HAN. Op dit moment ben ik bezig met een afstudeerscriptie over verschillen en overeenkomsten tussen beeldkenmerken in de tekeningen van kinderen met autisme en kinderen zonder klinische stoornis, met een leeftijd tot en met 13 jaar.

Ik wilde daarom graag een oproep doen voor ouders met een kind of meerdere kinderen met een vorm van autisme. Als er iemand is die de tekeningen van zijn of haar kind met mij zou willen delen, zou ik dat zeer op prijs stellen! Het liefst natuurlijk een origineel, maar een kleurenkopie of zwart-wit in het geval van een met zwart of grijs getekende tekening zou ook prachtig zijn! De kosten voor het kopieren en het verzenden van de tekeningen naar mij komen uiteraard op mijn rekening.

Ook tekeningen van kinderen, jeugdigen en volwassenen van ouder dan 13 jaar zou ik ook fantastisch vinden!

Wilt en kunt u mij helpen, mail mij dan alstublieft naar cklaasen@gmail.com

Met vriendelijke groeten,

Cezanne Klaasen

• Can

Onze jongste is een tekengek. Hij tekent met pen en kleurt ze verder niet in.

Als hij stroomkabels ziet (zijn passie op het moment) kan hij er zo een stuk of dertig tekenen.

Ik heb je gemaild

gr Can

• Eline

Ik heb je een mail gestuurd met foto's van tekeningen van mijn zoontje

• Eline

Mail kwam terug undeliverable…

• Eline

kleiner gemaakt en opnieuw verstuurd. Volgens mij is hij nu wel aangekomen.

• Cezanne

Wat geweldig zeg, zo'n snelle reactie! Ik heb je mail gelezen en ik ben zeker geinteresseerd! Ik zou ze heel graag willen zien, ik ben benieuwd!

groetjes Cezanne

• Cezanne

Heel erg bedankt voor je mail! Fijn zeg om meteen al een reactie te krijgen en ook meteen al beelden te zien! Interessante tekeningen! Waren ze gemaakt vanuit een opdracht of vanuit vrij tekenen?

Nogmaals heel erg bedankt!

Groetjes Cezanne

• Cezanne

Ik had nog een vraagje; hoe oud zijn de kinderen die tekeningen ernaast hebben getekend?En waren dat kinderen zonder of met een vorm van autisme?

groetjes Cezanne

• Can

Als je je adres geeft kan ik ze je toesturen;)

gr Can

• truus

heb ook nog bergen tekeningen liggen

zit vast wel wat bruikbaars voor je bij. Bij ons ook zo, alleen pentekeningen, niet ingekleurd, maar alleen met pen, poppetje na poppetje, later kwamen de tornado's erbij.

Geef je adres, zal ik ff aan het spitten in de tekemap. Meneer maakte op zn hoogtij dagen wel 30 per dag, dus niet alls bewaart, maar alleen die bijzondere.

Truus