toekenning wmo

• dani

hallo allemaal

ik heb het eerst ff een plekje moeten geven, nou gisteren was het dan eindelijk zo ver (dankzij mijn consulente bij de gemeente,want die vond uiteindelijk dat de nood aan de man is) dinsdag kreeg ik een belletje dat de andere ochtend een arts langs zou komen om Dylano tebeoordelen of hij in aanmerking zou komen voor een aangepaste buggy en duofiets.

tjeetje wat zag ik er gigantisch tegen op … moest tenslotte weer alles alleen doen,tja dat heb je natuurlijk nog al vlug he als alleenstaande mams.

zo als gevraagd had ik Dylano thuis gehouden vanaf het mkd … ergens in de loop van de dag zou hij wel komen,dat was de afspraak.

om half elf ging de deur bel, en daar stond meneer de keuringsarts.

lang heeft het niet geduurd, Dylano was geheel over stuur (teveel prikkels omdat het een vreemd iemand betrof) de laatste dagen bonkt hij ook weer heel veel met zijn hoofd.

heb de beste man de situatie uitgelegd, en half verwege het gesprek zei hij “stopt u maar met praten hoor mevrouw” ahum pardon dacht ik nog.

daarna ging meneer zijn verhaal verder, ik heb meer dan genoeg gezien en gehoord, jullie krijgen van mij een POSITIEF besluit…ik geef het akoord naar de gemeente dat zowel de buggy als de duofiets is goed gekeurd

van schrik heb ik gelijk gevraagd hoe lang het zou gaan duren, waarop de meneer antwoorde ik zet me er 200% voor in dat mijn besluit nog deze week bij de gemeente ligt.

nu gemeente terneuzen zetten jullie je er ook alsjeblieft voor in…

hehe na een strijd van ruim een half jaar hebben we het … de oplossing om ons beperkte leventje tekunnen gaan uitbreiden naar buiten toe….JOEPIE DE POEPIE

ben ontzettend benieuwd wat de mogelijkheden bij welzorg zijn, heeft er iemand enig idee of ervaring met welzorg

het liefst zou ik qua Dylano zijn leeftijd 2,8 mnd en zijn lichaamsgewicht 21 kilo de doove duofiets hebben want een andere soort tandem is hij nog te klein voor,maar ik weet niet of welzorg die ook kan of mag leveren

lieve groet dani en de boys

• sandra

Hoi,

Gefeliciteerd,

Welzorg kan en mag die wel leveren als de gemeente daar toestemming voor geeft.

Ik heb nml een buggy die welzorg niet had maar gemeente had in hun besluit gezet dat ik dat type nodig had en heb het dus gekregen.

Laat je niet zomaar afschepen!!!!!

Neem anders nog contact op met die keuringsarts of hij in de papieren erbij wilt zetten dat hij de doove duo fiets adviseerd.

Je kunt op de site van welzorg het assortiment bekijken,maar je hebt ook recht op dingen die niet standaard in hun assortiment zitten.

Heb al veel via hun en ook gehad in het verleden.Als je nog vragen heb dan mail maar.

Bij het kiezen van een buggy een tip,let op soort wielen zodat je er bv ook mee het bos in kan en zo!!

Gr.Sandra

• Can

Wat leuk zeg, gefeliciteerd:) Toch weer een overwinning:)

Wij hebben een tandemfiets ook via de gemeente en deze mochten we zelf uitzoeken uit hun assortiment bij de welzorg.. Ik hoop dat ze de fiets hebben die jullie willen

gr Can

• ammie

Van harte gefeliciteerd! Ga er maar van genieten als je hem hebt!!!