Hallo allemaal
Ik wil me graag even voorstellen. ik ben een moeder ban 2 dochters van 19 en 15 jaar. waar het omgaat is mijn oudste dochter van 19 jaar, zij heeft om te beginnen een licht verstandelijke beperking en woont nu sinds 1 jaar op haar zelf met begeleiding wel in een eigen woning, dit is dus helemaal mis gegaan omdat mijn dochter maatschappelijk erg achetruit gaat, zij doet waar ze zin in heeft hooud zich niet aan de regels slaapt op de dag en leeft s,nachts werkt niet heeft dus geen dag besteding zij heeft last van psychoses en wanen waar je niet doorheen komt en is daar bij erg acheresief zij bedreigt mij en scheld me uit. er is dus meer aan de hand dan alleen haar verstandelijke beperking Maar wat? wist ik het maar ik ben hier nu zo,n 4 jaar mee bezig met allerlei hulp en nog steeds is er niks gebeurd en geen diagnose gesteld. er komt nu elke week een psycholoog bij haar thuis en nu heeft zij medicijnen gekregen haldol 1 mg. binnekort wordt zij gezien door een psychiater. gezien denk ik dan mijn dochter gaat zo achetruit dat zij opgenomen moet gaan worden maar r is een wachtlijst dus dat duurt even ik ben bezig geweest voor een gedwongen opname maar ook dat is moeilijk, mijn dochter word vaak overschat omdat ze erg bijdehand is en verbaal heel sterk is en er daar bij erg goed uitziet je ziet niks aan haar waardoor het ook met jongens gevaarlijk is zij is erg achetrdochtig tot in het exstreme en wil nu in een bende stappen enzo kan ik nog wel even doorgaan. ikzelf ben aan het einde van mijn latijn en zit nu ook in de ziektewet ik ben 24 uur per dag met mijn kind bezig ja afstand nemen zeggen ze dan hoe dan? pas als anderen de zorg van mij over nmen kan ik pas afstand nemen. het is zo frustrerend om je eigen kind zo ten onder te zien gaan en je wacht al zo lang. want wat heeft ze ik heb gedacht aan ppd-nos maar denk nu meer aan schyzofrenie zoekt alles af op het internet maar ik ben geen dokter dus ik weet het niet. afwachten maar weer. fijn dat ik hier even mijn verhaal kan schrijven want verder zijn er weinig mensen die je begrijpen. groetjes Marga