Onderzoek naar de transfer van therapie naar dagelijks leven

• Anna Maria

Hallo,

Ik studeer deeltijd Creatieve Therapie te Nijmegen. Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar het belang van de transfer van therapie/ training naar het dagelijkse leven. Ik richt me hierbij op mensen, zowel kinderen als volwassenen, met een ASS.

Ik heb een vragenlijst opgesteld die ik graag aan u voor zou willen leggen en door u zou willen laten beantwoorden. Heeft u zelf een ASS of bent u ouder van een kind met een ASS, dan hoop ik dat u de lijst voor mij in wilt vullen. Wanneer u reageert, zal ik de vragenlijst doorsturen.

Bij voorbaat dank,

Anna Maria

• Paul

Hallo Anne Maria

Ik ben op dit moment bezig met het schrijven van een scriptie voor de opleiding BPT (Bewegingsagogie en Psychomotorische Therapie).

Hierbij staat centraal de transfer van en naar de behandelgroep vanuit de PMT, in dit geval gericht op de jeugdpsychiatrie.

Ik ben benieuwd wat er in jou onderzoek uit is gekomen?!

Vriendelijke groeten,

Paul Bolks

• Kay

Hoi Anna Maria.

Ik heb een stoornis in het autistisch spectrum. Als je me de lijst stuurt wil ik die wel invullen.

Verder ben ik ook wel benieuwd wat er uit je onderzoek gaat komen. Ik studeer Sociaal Pedagogische Hulpverlening en ik ben op het moment ook bezig met creatieve therapie op mijn stage.

Groetjes Kay