Beste ouders,
als er mensen zijn die oppas nodig hebben voor hun kind met een vorm van autisme, of op een andere manier hulp in huis nodig hebben om lasten te verlichten, wil ik me daarvoor graag aanbieden. Ik ben Cezanne, 22 jaar en studeer Creatieve Therapie Beeldend aan de HAN in Nijmegen. Ik ben op dit moment vierdejaars en heb vorig jaar een jaar lang stage gelopen in de kinder- en jeugdpsychiatrie. Ik heb daardoor wat ervaring opgedaan in het werken met kinderen met Autisme. Ook ben ik nu met een onderzoek bezig (zie ook mijn vorige oproep) wat ook betrekking heeft op Autisme.
Ook heb ik ervaring met het oppassen op kinderen en ben in het algemeen al geel gek op kinderen, dus dat zit wel goed!
Op dit moment heb ik wat meer vrijheid binnen mijn opleiding qua tijdsindeling en zou ik twee dagen door de week kunnen besteden met een bijbaan; dus mocht er iemand geinteresseerd zijn, mail dan naar cklaasen@gmail.com
Ik woon in Eindhoven, dus het liefst in Eindhoven of met een afstand dat de reistijd degelijk is (ik heb een OV-jaar kaart tot aan augustus). Na augustus zou ik ook fulltime aan de slag kunnen.
Met vriendelijke groet,
Cezanne Klaasen