oppas nodig in omg. Eindhoven?

• Cezanne

Beste ouders,

als er mensen zijn die oppas nodig hebben voor hun kind met een vorm van autisme, of op een andere manier hulp in huis nodig hebben om lasten te verlichten, wil ik me daarvoor graag aanbieden. Ik ben Cezanne, 22 jaar en studeer Creatieve Therapie Beeldend aan de HAN in Nijmegen. Ik ben op dit moment vierdejaars en heb vorig jaar een jaar lang stage gelopen in de kinder- en jeugdpsychiatrie. Ik heb daardoor wat ervaring opgedaan in het werken met kinderen met Autisme. Ook ben ik nu met een onderzoek bezig (zie ook mijn vorige oproep) wat ook betrekking heeft op Autisme.

Ook heb ik ervaring met het oppassen op kinderen en ben in het algemeen al geel gek op kinderen, dus dat zit wel goed!

Op dit moment heb ik wat meer vrijheid binnen mijn opleiding qua tijdsindeling en zou ik twee dagen door de week kunnen besteden met een bijbaan; dus mocht er iemand geinteresseerd zijn, mail dan naar cklaasen@gmail.com

Ik woon in Eindhoven, dus het liefst in Eindhoven of met een afstand dat de reistijd degelijk is (ik heb een OV-jaar kaart tot aan augustus). Na augustus zou ik ook fulltime aan de slag kunnen.

Met vriendelijke groet,

Cezanne Klaasen

• Can

Jammer Cezanne dat je zover weg woont!! Heel veel succes!!

gr Can

• truus

ja cezanne ga verhuizen, ergens tussen stadskanaal en emmen in ofzo…..

• Cezanne

haha, anders komen jullie toch bij mij in de straat wonen???:)

• Can

Nee joh bij jou in huis, toch veel gezelliger:D Standaard oppas en jij hoeft de deur niet uit voor je werkzaamheden:)

gr Can

• Gisella

ik woon in roosendaal is zeker te ver weg he?

groetjes Gisella

(pgb vergoeding?)

• Cezanne

Ik zie dat dat met de trein ruim een uur is. Hoever woon je vanaf het station?

Valt over na te denken als het dan voor een hele dag is of hele dagen..

Woon jij ver van het station?(goede aansluiting met de bus?)

Op zich vind ik het niet erg om een uur met de trein te reizen hoor!

Groetjes Cezanne

• Gisella

woon voor een bushalte. Wat is je uurtarief? en reistijd zit dat er bij?

• cezanne

Hallo Gisella,

Om het uurtarief te kunnen bepalen zou ik graag willen weten om hoeveel kinderen het gaat? En om welke werkzaamheden gaat het het precies? Waar kun je mijn hulp bij bebruiken?

Heb je verder al een pgb?

Groetjes Cezanne