Zoals jullie misschien nog weten kon mijn zoontje niet bij de logeeropvang blijven omdat zij vonden dat hij meer begeleiding nodig had. Ik denk meer aan oorzaak en gevolg . Maar goed daar maak ik me niet meer druk over. Inmiddels zijn we via de reservewachtlijst van de BOBA daar aan de beurt voor het logeren. Volgende week gaat ie het weekend voor het eerst bij de BOBA logeren. Hebben al heel veel vragen beantwoord over hem/zijn gedrag en gewoonten. Aan die vragen die ze stellen kan je zien dat ze verstand van zaken hebben dus breng hem er met vertrouwen heen straks! Wilde ik jullie even vertellen.
En….na negen maanden wachtlijst gaat hij 10 mei voor het eerst op zwemles.
Mag ie een half uur per week gaan zwemmen met 1 begeleidster. Hij is totaal watervrij en maakt ook al zwembewegingen dus hoop dat ie het leuk vindt en oppikt.
De laatste tijd had ie het erg moeilijk door een incident op school waardoor hij erg was geschrokken en ook thuis erg snel boos/driftig werd maar dit lijkt nu allemaal weer een beetje beter te worden. Die gevoelens moeten slijten denk ik. Gaf zelf aan wild te zijn in zijn hoofd.
Nu lekker vakantie dus ga veel naar buiten om rust te creeren.
Sassie