nieuw onderzoek gehoor

  • dani

    gisteren ben ik opnieuw met Dylano naar het uz in gent geweest voor zijn gehoor

    zelf roep ik al heel lang dat ik het gevoel had dat Dylano niet goed hoord,hier hadden ze het erover (de artsen) dat het door het autrisme komt.

    oke dat is een deel ervan….gisteren heeft Dylano het eerste onderzoek gehad.

    zijn linker oortje is vrijwel goed ondanks dat het niet de volledige score behaald met audio,aan zijn rechter oortje heeft Dylano een afwijking waardoor hij minder dan 30% hoord. 28 mei om 7u moeten we ons opnieuw melden in het uz te gent, onder algehele narose gaan ze Dylano zijn oortjes verder onderzoeken.

    die dag heb ik om 11u een gesprek met de professor en weten we of Dylano een gehoor aparaatje aangemeten zal krijgen….valt wederom tegen maar denk tegelijk als de communicatie hierdoor vooruitgang kan bieden dan zou dat heel mooi zijn

  • miranda

    Zie en zo blijkt maar weer dat jouw instinct altijd het goede heeft gezegd tegen je!! En wat goed dat je hebt, hoe dan ook, dat je hebt doorgezet voor verdere onderzoeken.

    Kan me voorstellen dat het tegenvalt. Maar zoals je zelf ook al zegt, zou het erg mooi zijn dat zijn communicatie kan gaan verbeteren.

    Veel succes!!

    groetjes Miranda

  • Carla uit Amsterdam

    Als een kind niet goed hoort zal dat een negatief effect hebben op de communicatie.

    Heel goed dat daar nu iets aan gedaan gaat worden. Autisme alleen is al lastig genoeg, niet goed horen maakt het alleen maar lastiger.

    Veel succes en laat weten hoe het is gegaan.

    Carla uit Amsterdam

  • Radicaal links

    Met kameraadschappelijke groet.