Meet-point (Duinrell)

• Herman

Hallo,

Wij hebben onze zoon (14 jaat/PDD-Nos) ingeschreven bij Meet-point en nu gaat hij naar een logeerweekend in Duinrell eind deze maand.

Wij vinden dat erg spannend(Hij ook denken we ?!).

Zijn er hier mensen met enige ervaring mbt Meet-ponit/Duinrell ??

Bv,zijn er nog meer van die opgeschoten jongvolwassenen zoals onze“meneer ” ?

Ben benieuwd naar ervaringen/reacties !!?

• Eline

Mijn zoontje gaat ook met Meetpoint naar Duinrell, maar hij is veel jonger (5 jaar). Hij heeft het altijd heel erg naar zijn zin! Ze doen hele leuke dingen met de kinderen. Vooral voor de wat oudere kinderen is er veel te doen. Bv. boogschieten, klimmen, allerlei survival dingen enz. En ieder weekend ook naar het Tikibad natuurlijk. Wat ik ook zo leuk vindt van meetpoint is dat je van tevoren een programma thuisgestuurd krijgt en dat je dan na een week weer een heel verslag thuisgestuurd krijgt met wat ze allemaal hebben gedaan dat weekend. En de bijbehorende foto's staan dan op de website. Heel leuk! Ik denk dat je zoon het erg naar zijn zin zal krijgen!

• JannekeG.

Heb je al gebeld hoe hij het heeft?

Ik bel altijd even 's avonds om te vragen hoe het gaat, en met mijn zoontje gaat het weer goed gelukkig dit weekend.

• Monique

Mijn zoon is ook voor de 2e keer geweest. Hij vindt het geweldig!

Als ouder krijg je een verslag thuisgestuurd en de communicatie is prima.

Ze bieden structuur en lol. Volop lof voor Meet-Point bij Duinrell!!