liedje gevraagd: open every door.

• Mart

Wie kan mij helpen aan het nummer van Rozagy: Open every door?

Rozagy is een vrouw met Asperger syndroom en ik wil dit nummer graag laten horen aan zo'n 150 geïnteresseerde professionelen en ouders van mensen met ASS, tijdens een thema-ochtend over autisme.

Uiteraard tegen vergoeding.

• judith

'Hoi Mart misschien kun je hier het nummer tegen betaling downloaden

http://www.mediaeyeproductions.com/gresha.html

gr Judith

• Carla uit Amsterdam

Hoi Mart,

Je moet gewoon:Rozagy open every door in typen op google en je krijgt alle informatie die je wilt. Ik zag zelfs dat dit nummer te downloaden is.( o.a.

You tube)

Dus even verder zoeken. Ik zag bovendien dat ze eigenlijk Roza G heet.

Succes met zoeken.

Carla uit Amsterdam

• Mart

hoi Judith,

Dank je wel voor je bericht.

Ik heb al verschillende keren geprobeerd om het via mediaeyeproductions te pakken te krijgen. Momenteel is het daar alleen maar te downloaden in een uitvoering die ik niet om aan te horen vind. Bestelling van het nummer op cd heeft na 4 weken nog niks opgeleverd.

Mocht je nog andere ideeën hebben dan hoor ik ze graag.

groetjes, Mart.

• Mart

Hoi Carla,

Dank je wel voor je reactie. Ik ben meteen met de nieuwe schrijfwijze van de zangeres aan de gang gegaan, roza g. Helaas, het heeft niks opgeleverd.

Op You tube staat inderdaad een kleind stukje van het liedje maar wordt na een minuut of zo gevolgd door een interview. Mocht je nog andere ideeën hebben dan hoor ik ze graag.

groetjes, Mart.

• Susan

Bedoel je dit nummer?

http://nl.youtube.com/watch?v=noyuGG4sNYY

• Mart

hoi Susan,

nee helaas, dat liedje bedoel ik niet.

Ik zoek het liedje ‘open every door’ dat is uitgebracht om aandacht te vragen voor autisme. Het is in UK uitgebracht door Rozagy (of Roza g) en dit jaar voor de wereldautismedag door Gresha Schuilling, ambassadeur autisme in Sri Lanka.

Dank je wel voor je moeite. Mocht je nog andere ideeën hebben dan hoor ik dit graag.

groetjes,

Mart.